"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

kolmapäev, juuli 06, 2005

müün odavalt oravaid rattas. ainult yht palun - jätke mulle mu suvi! :D

Vaimudest hüljatud. Naeran. Ööde valvaja. Ainult väsinud männid sosistavad salaja ... "Ela südamest ja pane end põlema! Heas mõttes. No mercy whatsoever! Ela sekundeid lugemata, loe parem pilvi! Me teame, miks sa end üksi tunned ... Me teame ... " Ööbikud laksutavad meeleheitlikult. Nad ei tea, et ehk juba laupäeval puudutavad mu pehmed varbad soomulda. Et mu peod silitavad siis rabamände, leinakaski ja murakatest aset. Et mu telk vihiseb tuules ja krõbiseb vihmas, kui need kaks selleks ajaks siiamaale jõuavad. Ja, et ma pretendeerin suitsusaunale ja surnuaiapühale. Kui ainult ... *** jahh, ma tean. päeval, mil mina hakkan lõbusaid luuletusi kirjutama, jäätub põrgu. beware! : P