"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

esmaspäev, august 01, 2005

tõehetk :)

*** narr on narr olla, aga kui näed, et mõni on ikka veel hulga maad narrim, siis hakkab endal miskipärast kergem. kas pole piinlik? (see on pikk lugu ja jääb täna ajapuudusel rääkimata. ja jääb vbolla yldse rääkimata. mõni lugu on nagu veekäsn. hoiad tasakesi peopesas ja vesi pysib sees. lehvitad vasakule-paremale ja on varsti ära kuivanud ... ) *** olen piisavalt kaua vait olnud, homme lähen otsin carroti yles ja vaatan talle korraks tõsiselt silma ja ytlen talle palju-õnne-synnipäevaks. jahh, kingitus. see seisab natuke mu tähenäppajast printeri taga. aga ma olen seni suutnud sõnapidaja olla ja ei arva ennast ka tulevikus kehvemaks. --------------------------------- leidsin muuseas oma kuused ja oja yles (pilt.ee jääb seekord maha tapmata .. tähh to carrot, kes selle alles hoidis :*) "k6rgus": "oja" .o0(kuidagi rõõmsalt yksteise otsas nagu kilud ja leib ... aga see ei vähenda hetkel mu õnne)0o.