"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

teisipäev, veebruar 08, 2005

sünge feebruariöö salahaigus

muistne kirjandus, maailmakirjandus I, maailmakirjandus II, XXsaj. kirjandus - öökapil virnas.

aga und ei tule.

tylpinud olemisega karu vaatab yle padja, kuidas ma kääridega minevikku lõikan. mul ei ole minevikku. plaadid vahetuvad masinas tihedamini kui pannkoogid tavalisel säriseval pannil.

kuule sina, ava silmad/ hilja on ja keegi lõhub ust./ mina tulin, ma ei saanud ilma,/ kuigi õudselt kartsin pimedust./ püsi minu kallistustes pisut/ kuni jõudu ammutan ma sust/ mu pole kylm. kui värisengi veidi,/ siis need värinad on hoopis muust. (eiteakelleoma .. 12 klassi inka vihikust leidsin)

apaatne. jääs. ohhjuudas, kas see ka ykskord ei lõppe?