"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

kolmapäev, november 10, 2004

sulaselge heatujupäev (puhkamisvärk)

Taarun, nagu unine kajaks mööda liivaranda, siia-sinna. Aeg ajalt kujutan endale päikest ette. Aeg ajalt ilusaid inimesi. Aeg ajalt seda, et käin läbi inimestega, keda silmast-silma eriti ei kohtagi. Pisut veini ei teeks paha, aga sellest pikemalt nädalavahetusel. Tuleb LOTR-i Riski mängu peaproov.:) Aliases mulle vastast pole :D (Pisike loom, sigib ruttu - kyylik; Suur hoone, palju naisi - nunnaklooster jne.:P ) Aga aeg ajalt peab ikka harjutama. Ja male peab ära ostma. Kaua ma siin ikka intelligentsi-võsukestelt lakki saan. Kallis on, raip. Tahaks sellist vanaagset (või siis "vanaaegset") malet, ilusate pisikeste värviliste figuuridega, aga Eestis ei ole neid eriti kohanud. Vbolla ma otsin valest kohast. V ostaks siis kabe, kahh varjant. :)

>>sirgeldab midagi hoolega märkmikusse.

Mardid käisid ja viisid mul tervelt 8 (!) suurt shokolaaditahvlit minema .. Oleksin neile meelsasti ka kolm kääbuskõrvitsat kaasa andnud, aga neid ei saanud kapi otsast kätte. Rahakassa on kahh peenrahast tyhi. (>>kõlistab .. kõlk kõlks ..) Ülejärgmise nädalani siis. Nimepäeva puhul võiks keegi mulle oopiski shokolaadi tuua. Võin isegi luuletuse selgeks õppida, kui vaja :