"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

kolmapäev, oktoober 19, 2005

*heatujuliselt keksleb ringi hommikuhallas*

ai, hästi on ! :D >>kilkab heitsin yhte õmblusmasinaga ja tulemus on uued ilusad riided. kommerss, tule ainult! :D i'm prepared!
<- tegin paar aktijoonistust. carrot kiitis ka natuke .. ta on hää õpetaja. (ta kas lohutas mind lihtsalt, või siis tõesti suudan juba inimest joonistada nii, et aru ka saab, et on inimene ja mitte hobune. aga yldiselt me leidsime mõlemad, et fotoaparaadiga käin ma veidi arukamalt ymber. :P) maadlesin pikalt mõtteis sellega, mis teemal teha teeõhtu ettekanne. mitte, et teemasid vähe oleks - neid on, vastupidi, palju :( valisin siiski genealoogia, sest sellega olen juba ca 6 aastat tegelenud ja ma oskan ikka mõnele kysimusele vastata ka. pealegi on november hingedepäeva kuu ja see oleks austusavaldus mu tublidele esivanematele. tahaks nende sarnaseks saada, et veel 7 põlve hiljem oleks mu järglastel põhjust minu materjale oma uurimis- ja seminaritöödes kasutada, nii, nagu mina nende omi kasutan.

1 Comments:

Blogger kidari lisas...

no, yldisemalt, ma ainult avaldasin carrotile korraks soovi, et ta mind veidi juhendaks, sest joonistada mulle tegelikult meeldib. ylejäänud ongi carroti deela .. :D ta muudkui nygis ja nygis mind, et nohh tee juba ja näed, ma anna sulle selle foto, tee selle järgi ja ma vaatan ja ... nohh .. tast saaks äge õpetaja, ma arvan. :)
aega võtab see kyll. närvirakke ka. ma kustutasin ikka kaks korda terve A4-ja täienisti puhtaks. perfektsionist, nagu ma olen :D

10/20/2005 12:58:00 PM  

Postita kommentaar

<< Home