"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

pühapäev, aprill 16, 2006

*Imelike Unelmate Ühing*

Käis hoogne muusikaline saagikoristus, ning osavõtjail polnud aega veinigi juua. Jäääär, Eriti Kurva Muusika Ansambel, Dagö, Tätte+Matvere, Guano Apes ning 2 x Clawfinger. EKMA ajas mind päris pöördesse, sest see on muusika, mis sööb kuulamise ajal seestpoolt. Ja pealegi on juhtunud midagi minu "arusaamisesoolikaga" - ma ei suutnud laule enda jaoks ära tõlkida. Vähemalt esimesel kuulamise ajal mitte. (Rääkimata sellest, et salapärane kõrvetaja oli unustanud kirja panna, millise väljaandega tegemist on. Neid olla nimelt rohkem kui üks.) Otepää on mürgel koht. Hullumeelsuseni. Me kinkisime välja(põhja-)maale minejale kaasavõtmiseks kotitäie kohalikku (peaaegu Kiku koduukse esise platsi pealt kokku kühveldatud) lund, mis isegi peojärgseks hommikuks ära ei sulanud. Lõunamaalaste asi. Ei tea mina, mida nad sinna lume sisse topivad, et muudkui seisab ja seisab. Kuidagi on juhtunud, et just siis, kui mina kõige nelja käpaga pidude vastu olen, tulevad peod eriti toredad ning vahvad. Mingi karma värk. Saun küdes ning ilm oli kevad. Pool tiiki oli alles jää all, vabamas pooles käisid saunalised prille kaotamas ning jälle tagasi otsimas. Nägin ära, mis juhtub siis, kui jook jõuab peole mõned tunnid enne sööki. Kallistasin yle paljud ammused tuttavad. Õehh. (>>ohkab õndsalt) Nagu päris. Enne volbrit uuesti (29.) ja siis on rahu majas. Lumikellukesed õitsevad juba pikemat aega Baeri kuju all. Sinililledega võtab veel veidi aega, aga kollased krookused on aias ammu õieli. Oma püromaania-kire sain ka lõkke näol aias rahuldatud ning rattasõiduriided on toolil ootamas. Ma olen valmis.