"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

esmaspäev, aprill 10, 2006

*ja kui sa tuled, siis tule mulle*

Kiiruga käsikäes vihma käest räästa alla lõbus on sinuga unub, et vett aina kallab vallatu naeruga pääseme riietest valla peopesad soojad kui öö unub, et vett aina kallab minu unedes miskit ei juhtu kiirelt uinun nii tähtede alla üksi lõdisen taevatrepil vett aina kallab ja kallab mul on oma painaja. vinge. ma paindun rohkem, kui kunagi varem. eriti rinnakorvi kohalt, öösiti, kui raske on hingata ja und ei tule. ma olen õnnelik, aga see ei paista vist välja. try harder ? .. ehh. sure. i will. miks muidu inimesed teevad õlale patsu, patsu "läheb üle, eks ole"? vihma sajab, saate aru? :) vihma sadas juba öösel, kui mul ei olnud und, sest mul tuli armastus meelde. ja see tuleb mulle alati ootamatult meelde. öösiti. vinge. mul on oma painaja.