"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

teisipäev, märts 28, 2006

*rannarootslase ymin*

Nagu tormisel merel laev ma jooksen sus vastu tuult võib olla me majakas kadus võib olla on kapten purjus või tähed ei näita teed seisab hommikuvaikuse süles igas sadamas truult yks murelik pruut võib olla ta täna ei tule on mõtlemas neist iga neid võib olla me majakas kadus võib olla on kapten purjus või tähed ei näita teed on kaptenil lilledest kee kena neid, palmisaar ning aardeleid nii ykskord kui torm oli suur leidis laev yles tee mere põhja võib olla me majakas kadus ja kapten oligi purjus ja tähed ei näidanud teed mu kõrval sa lebasid tasa ses öös oli elu ja surma

2 Comments:

Blogger don Digimon lisas...

Yay! Tänaseks jõuad "best of"-i valmis? Tantsima lähed?

3/29/2006 06:53:00 PM  
Blogger kidari lisas...

ei ja ei.

aga ykskord algab aega, kus ma jõuan otsaga nii teie tantsimisse (kui need järgmise kolme tunni jooksul ära ei lõppe), kui ka best of'i valmis. (ma tagasihoidlikult nimetaks neid pigem kritseldusteks.)

minu mittetulemised ja mitteolemised on teatud lubadustega seotud lihtsalt. aga see pole telefonijutt. :)

3/29/2006 11:09:00 PM  

Postita kommentaar

<< Home