"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

teisipäev, märts 21, 2006

*shiny happy people*

ta naeruga võidis mu malbelt vereva jume pooleks pilguga hammustas kiiruga öeldud sõnad tundsin end korda viis nooremana, kuid tema järsult eemale vaatas, jõkke, ja pilk oli tume kas naersid sa seda, et roostikus polnudki linde? et mu kindad jäid kribinal kypsisepurusid täis? et mu jalad ei vajunud läbi lookleva jää? või hoopis seda kuis koertega matrix'i deja vu käis? päike tol õhtul läks ereda särtsuga looja kevad ei tulnud ja pardid silla all peidus hämarus kustutas juba sõbraks saand varju lonkisin omapead linnast konventi sooja * täna teist nädalat tallinnasse tantsima. naerusuiseks teeb see mu. vinge. hea. :) kuigi nende kursuste kohta oleks paslikum tantsumaraton öelda, sest sellist asja ma näen kyll esimest korda, kuidas igas tunnis yritatakse kõiki tantse läbi tantsida. * päike on juba hommikuid hullutavalt ilus ja soe ja särav! kõik õue! :)