"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

kolmapäev, veebruar 22, 2006

*liberty ?*

Aga kui udus elamine tundub lihtsam?
"Kohtu otsuse järgi peab valitsus vastavalt usuvabaduse seadusele lubama hallutsinogeense tee kasutamist."
.o0(Can't be!) Ja ei, tegelikult see ei aja naerma. See pole isegi mitte halenaljakas. See on see suur "vabadus", mille poole kogu maailm rõõmsalt kepsleb. Sõna-, usu- ja vaimuvabadus.
***
Kas ma olen õigesti aru saanud, et koolilõunatele kulutatakse kordades vähem kui vanglatoidule? Masendav. Millega lapsed sellise karistuse ära on teeninud? (Eriti veel lugedes artikleid selle kohta, kuidas mõnes koolis jäetakse lapsed lõunast yldse ilma, kuna neil pole raha juurde maksta sellele kymnele kroonile, mis nende eest riik juba maksnud on. Kas ma juba ytlesin, et masendav?)
***
Vabatahtlikkuse printsiibist metsalooma blogi sissekandest ajendatuna - pole keegi sellistesse yhendustesse sunniviisiliselt läinud, ega ka jäänud. Me sõpruskonnad on me endi valida. :)
***
Sulg on mu käe osa. Mu sydame osa. Tindiks on eluenergia, paberiks silmalaugude sisekyljed. Mida rohkem ma peletan end kirjatööst eemale, seda kindlamini see ootamatult välja prahvatub.
Ravimatu ilus haigus.
"võõral vaikusel võõrad on tähed
teed mööda astud, muudkui lähed ja lähed
siis on sein ja on soojad käed
teiselpool seina mittemidagit näed"

1 Comments:

Blogger lalione lisas...

Vabadus kõiges...
Näha on, kuhu see viib.
Hukatusse.
Anarhiasse.
Ja seda viimast enam mitte heas mõttes.

Miski ei ole püha.
Midagi ei austata.
Midagi ei peeta väärtuslikuks.

Kuidas see saab hea olla?

/ilmselt sündinud konservatiiv mõistuslike elementidega/

2/22/2006 01:05:00 PM  

Postita kommentaar

<< Home