"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

neljapäev, veebruar 09, 2006

ida poole? ... ei tea ... mõtisklus vaid.

*võtmed jäid Sinu taskusse* ma möödun lumekattele valged jäljed ma hirmutan ennast teisele poole teed sest su fassaad on soe ja kutsuv ja ilus aga põhjatuultega neid tahab ära kaugele ära tahab merele ära teisele maale ära ja aknad mis säravad poole ööni ja on avatud kõigi jaoks ei pea teda enam kinni kuhu jäi uks? see jäi suletuks. *majaseintel on kirsiõite joovastav lõhn* majaseintel peegeldub õhtus kirsiõite joovastav lõhn pehmel bambusmatil mu sõrmed ajavad helmeid paelale kaelale looklevaks keeks rohelisi punaseid kollaseid musti ja siniseid nagu öö pooleldi vöö aeglaselt valmib noid klaashelmeid aga heidan ma vette kuukiiri peegeldama selles on peidus mu süda ja laenatud naeratus ajavad helmeid paelale kaelale looklevaks keeks pehmel bambusmatil mu sõrmed majaseintele peegeldub aga kirsiõite joovastav lõhn