"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

esmaspäev, veebruar 06, 2006

*kurikuulsad 4 asja*

kuigi ma kahtlen, kas lugejad sellest juba miljoon korda kuulnud pole, sai huvi pärast siiski kirja pandud Minu neli töökohta: pagar-kondiiter loendamatutes kohtades myyja esoteerikakaupluses (sibylles) door-to-door salesman southwesternis kaardiandmebaasi sisestaja ajalooarhiivis Neli filmi, mida võiksin ikka uuesti vaadata: Surnud mees/Dead Man (1995) Siin me oleme (1979) Pulp Fiction (1994) Traffic (2000) Neli kohta, kus elanud olen: Roiu (pisike kyla metsa sees :p) Tähtvere tn, Tartu Jupiter Farms, Florida "maakoht" Libertyville, Chicago äärelinn Neli teleseriaali, mis meeldivad (-sid): Tuvikesed Stargate 1 Stargate Atlantis The Black Adder Neli kohta, kus olen käinud puhkamas: Saaremaa/Muhu Helsingi Boca Raton Karksi Neli lemmiktoitu: risotto (ahjus) kypsetatud kala arbuus aedmaasika toormoos Neli veebisaiti, mida külastan iga päev: kaugelevaataja.blogspot.com poogen.ee hotmail.com ning yks, mis on minu isiklikuks tarbeks, aga lõpeb samamoodi blogspot.com'-ga Neli kohta, kus just praegu oleks parema meelega: Maltal, vennal kylas suvises metsas või õhtusel mererannal sooja liiva sees kõrvulukustaval ning võimsal rock-/'metal'kontserdil lennukiga öises taevas/sõpradega teed joomas/yhes soojas kallistuses ... Neli blogijat, kes võiksid ka seda testi teha: selle koha jätan paraku vabaks .. võib olla ma ei tunne oma tuttavaid (blogijaid) nii hästi.
edit:
rahva tungival nõudmisel -
olge lahked, kui teil aega juhtub olema ja te seda veel teha pole jõudnud... :)
sama hästi võivad/võiksid teha seda ka Rasmus ja Matteus (sest mis oleks parem viis oma sõpru lähemalt tundma õppida?), aga ma pole nende poiste vaba aja viitmise systeemi jõudnud syveneda. seega - vabad käed. :7
minu tagasihoidlik isik ei saanud omakorda ylepea viidatud, vaid võttis hoopistykkis endale õiguse vabatahtlikult oma "neljad" siia kirja panna. rohkem endapoolset initsiatiivi! vms .. :)

3 Comments:

Blogger don Digimon lisas...

ei ole midagi. võta aga ahas/avar blogosfääri jupp, milles ise resideeru ja shoodi julgelt neli nime välja. ma arvan, et keegi ei solvu kui ta TOP4 ei mahu/mahub.

2/07/2006 08:59:00 PM  
Blogger ruudu lisas...

jep. või siis näiteks esimed neli nime oma linkide jadast (:
nii ei ole ju põnev, kui sa uusi nimesid välja ei hüüa.

2/07/2006 10:57:00 PM  
Blogger kidari lisas...

niisiis - laske aga käia :)

ja anna andeks lõvikutsu, aga sinu nime kirjutan ma vist surmatunnini valesti .. ega mäletagi enam, oli see Matteus või Mattheus sul lj's?

2/08/2006 02:36:00 PM  

Postita kommentaar

<< Home