"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

esmaspäev, jaanuar 23, 2006

*if i wrote you a loveletter, would you write back?*

ebanormaalselt suur Florida-igatsus on peal. elaeski poleks ma arvanud, et igatsen.. .. seda 42 kraadist põrgukuumust, mis pani mu mehhiklase-karva naha kahtlaselt mullitama. inimesed elavad seal nahavähkidest hoolimata. veel enamgi - paljud neist on seda põdenud ja ei koli ikkagi mujale .. .. seda kummalist ninakirtsutamapanevat lehka, mis tuli palmi-männisalude alt peale kuuma äiksevihma. sõnapaar "kosutav vihmasadu" muutus sõnamulliks peale seda. .. sisalikke täis metsaradu ja kõnniteid. nad sibasid kõikjal. majaseintel, väravapostidel, uksemattidel, mille peale oli kirjutatud "nevermind the dog! beware of my husband!" .. oma sinist jalgratast, mille istet ei saanud eriti reguleerida, nii et ma nägin parima tahtmise juures välja nagu 11 aastane trikirattur :D kui ma olin sellel rattal vändanud 2 kuud iga päev (va pyhapäevad) ca 12 h, miile ja miile ja miile ... ma lubasin, et ma löön maha inimese, kes mulle eestis rattaostmisest rääkima tuleb. järgmisel suvel sõitsin ma maha poolmaratoni ja sõin ära pooled hapukurgid, mis toitlustuspunktides saadaval olid. vinge. .. mulder-scullylikku laes lehvitavat ventilaatorit hämaras öös, mis mind yldse magada ei lasknud, aga mille välja lylitades ei olnud toas 15 minuti pärast enam tilkagi õhku. .. imelikke musti uudishimulikke madusid. ja neid teisi. ja yhte, mille seljalt jooksis yle mu tagumise ratta jälg ja mis seetõttu yhe eks-austraallase kodus vannis toibumist vajas. ta istus oma maja ees murul, suitsetas sigarit ja jõi pokaalist veini. ja nii igal õhtul. austraallane siis. ma nutsin alati, kui sellest majast mööda sõitsin, aga ta lohutas mind, et polevat midagi surmavat. kas mina võtaksin enda majja mao elama, et teda terveks ravida? isegi kui ta oleks vaid maisimadu (corn snake)? .. õuemurust väljakargavaid vihmuteid. märja t-särgi show, ootamatu ja pure fun. ja värskendav. raamatuid niimoodi muidugi palju ei myynud. märjalt siis .. .. tilinatölinaga majade vahel ringi tillerdavat jäätiseautot. ja pisikest poisikest, kes jääkirstust mulle veepudeli tõi isa karmil käsul. pudelitäis jääd .. :P .. ookeani, mis oli öösel soe nagu vann ja haisid täis. ja naljakaid pisikesi kalu, kes näksisid. ja 4. juuli ilutulestikku ookeani kohal. ja punast tuletorni. ja jahte. .. 84 aastast daami, kes meile kirjutas sõnaraamatu järgi eesti keeles kirjakese hommikusöögi kohta, mis meie jaoks kylmkappi ylalt teisele riiulile on pandud. tema sooviks oli selline sõnaraamat endale saada. ma peaksin vist ikka midagi yles kirjutama sellest suvest. muidu jääbki niimoodi piltidena kummitama. jälle ja jälle. nagu film, mida mu aju aeg ajalt laenutab ja mulle mõtetes ette mängib. me lähme sinna jälle, arvas mu ak!ema .. skepsis on hea. teadmine on parem. kaks koos on ... >>vaatab õhtuti rõduserva vahelt piiludes punast õhtupäikest. jahh. kes teab.
--------------------------- film: Tiiger ja draakon

4 Comments:

Anonymous Anonüümne lisas...

see kirjeldus tundus nõnda tõeline, mul tekkis tunne nagu oleks ise seal samas ja näeks neid asju, kuuleks helisid jnejne..

sheff.

1/23/2006 07:55:00 PM  
Blogger kidari lisas...

grisu, see tunne/mälestus on õõvastavalt ehtne.
võitlen pidevalt tagasitahtmise tunnetega ... sest sealt tahtsin ju taas tagasi eestisse .. :)
kirjad ja "ylemerejutud" ja igatsus.
-------------
aga homme tatsuvad mu saapad tallinna tänavatel. libe ja tuisk, they say. näis :)

1/24/2006 12:57:00 AM  
Anonymous Anonüümne lisas...

:) minu saapad tatsuvad samuti homme nendel samadel tallinna tänavatel..võib-olla mitte päris just nendel, aga..piltlikult siiski. ainult, et väga libe polegi, linnas rohkem nagu löga või miski sopp:D a see paneb jällegi hindama neid tänavaid, kus on palju ilusam, puhtam, valgem...

1/24/2006 09:26:00 PM  
Blogger kidari lisas...

ma armastasin teisipäevast tallinna. udulumine öö ja veidike veinine naeratus. ja avali hing. :)

tulen varsti jälle.

1/26/2006 10:14:00 AM  

Postita kommentaar

<< Home