"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

pühapäev, jaanuar 08, 2006

tydruk kui mustvalge film

ahtas päikeses udu kõrvetav laul kirgas päev ja taas liig vähe aega
synnipäev 1. see algas enne kukke-koitu juba kui päikest ei olnud ja udus ekslesid linnud kui keset päeva mu suhkrused sõrmed kui yksi ja võõrad, kes keerasid uksi lukku kui bambusevõrsed ja hõrk roosa vein kui yhest sai mitu, vist yheksateist kui kyynlatel aknal sulasid vahad kui naer ja laul ja kõned kostusid õue välja kui jätsin "head aega" ja läksin, sest haldjast ristiema .. synnipäev 2. see algas loetud tunnid enne sydaööd kui tõld ootas all, kuid kutsariks ei olnud enam hiired kui kaelas olid kalliskivid, huultel puna kui roosid ei olnud valged, sest öö oli hämar kui algas ball, siis laulsin nii nagu syda kui tantsisin, siis unustasin muu kui nutsin tossumasina pisaraid ja keegi ei näinud kui sydaöö paiku enne kõrvitsaks muutumist kui enam ei jaksanud, kuigi need kutsuvad tuled ... synnipäev 1. see tee oli lyhike ja tulesid täis kui kõrvaltänavatel hõikusid inimesed kui ma jõudsin ja peaaegu kukkusin trepil, sest kiirekiire kui öösel veel hilja me muusikata juttu, nii palju juttu kui keegi ei tahtnud koju minna ja magama kui pudel martinit jättis mind täiesti kaineks kui kõned ja toostid ja minul vaid pisike sidrunikild kui vaikselt ja vasaku käega ma pyhkisin killud, sest mehed ja tulivesi kui uni tuli ja hommik ja tuled said kustu kui kolmekesi me voodis, mina ja teie kui kahele edukale inimesele vestsin muinasjutte usust nende edusse kui ytlesin "head ööd" ja kaks mehesuud vastasid sama kui jutud ja vaikus ja uni. hommikuni. mul on hea olla. mõnikord olen ma ise ka hea. mõnikord ei saa ma päris täpselt aru, mis ma olen. kringel tuli priima ja see on yks, mis kindel. tänan ardit ja don D-d, kes ei kaotanud lootust. tänan oma kolmandat synnipäevalast, kes mind armastab. :) ja mariani ja kairit, sest teieta oleksin kurb kui mastimänd. ja hommikul need linnud ...
-------------------------------- film: "Hullumeelsus" see ei ole veel läbi, ytles järvet. tal oli tuline õigus. pooleli : "Andrei Rubljov" edit: kella poole neljaks hommikul sain vaadatud. 3 h puhast vene kunsti. must/valge/värviline maailm.