"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

teisipäev, detsember 20, 2005

*kui vanajumal sinna kolba sisse pole ikka midagi andnud, siis ... *

kas te teate, kuidas sõbrale haiget teha? rääkige temaga. öelge talle kõik ära. olge avatud ja impulsiivne. ja mõtlematu. naerge, kui ta naerab, sest teie ei tea, et ta on tegelikult igisolvunud. .o0(oh, i should know allright. i'm the expert and everything.) ma ei oska vait olla, kui ma näen ebaõiglust, aga adressaadid on tihti valed. esimesed ~30 aastat ei ole ykskõiksus ja vaikus mind vallata suutnud ... well .. NOW would be the right time for that ... God? ma ei oota sinult jõulukaarti. palun andeks hoopis. avalikult siinsamas. R. palun andeks. et ma olen, nagu olen. mõtlematu tulesäde. tyhjade sõnade kaja. ehh .. -------------------------------- edit: kurat. haiget sain ma juba ammugi. unustatudki juba. ja nyyd ma siis häbenen asju mida ma ei mõtle ega ytle ega arva. ma ei jaksa maailma lollust häbeneda, sorry. ma tean, mida tean. teadmine on kallis mälestus. aga yldisemas plaanis - aeg ajalt on tunne, et mu peas elab keegi, kellele lähevad asjad korda. ma arvan, et ma peaksin ta minema kolima. või kiiremas korras talle sõbra leidma. sest muidu on ... temast saamas tyyp, kellel on ykskõik. päeva(de) tera - targa backstabberiga on sama palju peale hakata kui siira lolli/lollilt siira sõbraga. võimalus on, et esimene elab lihtsalt kauem, aga sõpru on neil yhevähe.