"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

pühapäev, detsember 04, 2005

*all the ways you wander*

*R* nagu reede ja raju .... ja rahul :) 2 tundi und. 8 tundi tööd. ja siis yritus. maja leidsin. koha leidsin. kulmukortsutus. muusika. ettevaatlik uudishimu. pugesin uksest sisse ja lunastasin pileti. pileti põrgusse. jõudsin täpselt selleks hetkeks, kui Hall Malev maailma pöörlema pani. mõned õlled ja jalgpall (laua-). proovisin kenade noorte inimeste õhutusel ja kutsel veidi mängida ka, aga ei, ma pole selles suurem asi käpp. suur viga oli tulla yksi, aga sõbrad olid selle õhtu teisiti planeerinud, kes oli ballil, kes peol, kes uitas niisama ringi, kes õppis jne. saatuslik viga. Urt. Mater Tenebra. minu isiklik arvamus - Urt pole päris minu jaoks. Mater Tenebra oli juba veidi parem, kuigi end maalivad mehed meenutavad mulle hardalt omaaegset Kiss'i. uitasin ringi muusika sees, leidsin paar tuttavat ja paar uut tuttavat, ja ootasin. kella yheni. ja siis see tuli, mille pärast ma tulin. !Bestia! ja edasist ma sõnades kirjeldada ei saa. ja pole vajagi, sest ma olin nähtu-kuulduga rohkem kui rahul. ma ei taha öelda, et sellest pikemalt rääkida ei saaks. kindlasti saab. kunagi hiljem. lõpuks põgenesin iseenda eest pimedusse. ("yeah. well. whatever." oleks olnud paras vastus (sellele poolikule) sõnumile, mille sain. valestiarusaamised. taas kulmukortsutus. aga teine sõnum oli hoopis olulisem. see, milles mind taga otsiti ja oodati.) kallistus. öö. *L* nagu laupäev, lunastus ja lõbusus ja lahe olemine. magasin otse loomulikult sisse, sest äratuskell jäi vale (ehk siis: mitte minu) käpa alla. teistest rebastest pool tundi hiljem teele (esimesed olid pool tundi juba rongiga (väljumisega 7:32) sõitnud seks hetkeks, kui mina bussi istusin.) ja tallinnasse. kõigepealt minu *erayritus* - inimjaht. kõik on kuskil tallinnas, aga kus täpselt, pole kindel. kylm tuul, trammisõit ja laevad (Suur Tõll ja "veel midagi"). aga seisvad laevad ei ole minu jaoks. vaatasin nukral pilgul jääklaasi päikest ja mõtlesin, kas ma mitte vales kohas pole. sisemine segadus, millest polnud lihtne aru saada. ja siis hetkega kalle paremuse poole - täielik muutus. tuttavad näod, soojad kallid, kelmikad naeratused ja krutskitega naljad. ja ma olingi jälle mina. seesama, kes enne reedet lõbusalt filmide yle naeris ja tantsu keerutades inimesed muusikat unustama pani :) kell 1 algas Fotojaht - kõige olulisem osa vilistlaste ja rebaste yhisyritusest. 5 tundi myttamist õhevil nägude ja "alati valmis" fotoaparaatidega. vihjed olid ymbrikus, linna kaart ja muu vajalik samuti. igasse punti kaks vilistlast ja 3-4 rebast, marsruut oli järgmine (meil vähemasti, kõigil oli see erinev): rotalia, vironia, oravapilt pargis*, eüs, lenderi tytarlaste gymnaasium, armas vil! valve hääl, leola, õhkurippumajäämispilt myyrivahe tänavas** ja sakala. ja finish taas vironias, kus meid ootas söök/jook ja lõbus seltskond. ja fotojahilt saadud esimene koht! pilte pidi tegema aadressivihje taga pildil olevate asjade juures/peal/kyljes ja neid pilte tuli teha siis kõigega, mis pildil oli:
  • lembela kingitud sydamepatjadega ja kahe rebasega(vironias),
  • vigriga (rotalias),
  • aknaga, mille kyljes olevat maja enam pole, sest selle asemel on uus maja ja see aken on nyyd vaid pildil alles (eüs),
  • koolimaja klaastorniga (lenderi gymn.),
  • sohvaga, millel oli kuldne padi (vil! pool),
  • punakat karva tooliga, mille taga oli õlle nimi(leola),
  • 5 õllekannuga, mille pidime leidma 89 õllekannu seast, sest nimed pidid kindlalt samad olema, mis piltidel (sakala)
+ veel boonuspunktide pildid: * oravapilt pargis - pargis tehtud pilt oravaklubi liikmega, kuna päris oravaid ei andnud kohale meelitada ** õhkurippumajäämispilt - pilt, millel me kõik oleme jalad õhus (hyppamise variant) ilma kõrvalise abita + kysimused, mis kõikjal esitati, mis omakorda olid ysna rasked. mõnikord polnudki neid, sest olid postkastidesse ununenud. tjah, infoyhiskond, mis sa teed. keegi ei usu enam tavalisse tiguposti. :D yhesõnaga, pikk, tuuline, naerune, igavesti vinge asi. läksin koju, tegin paar kõnet ja sõnumit. panin klapid pähe ja klappidesse "Alanna" ja põlema 10 kyynalt. ja vajusin pikali nagu kivi. kell 10 algas öö. *P* nagu pühapäev ja pingelangus ja ... salapärased asjad ärkasin öösel 3 korda mõttega, et midagi on valesti. kustutasin kyynlad ja ootasin hommikut. viiekroonine pilet, tramm ja härmas aknad. ja siis tuli maasikas mu nädalavahetuse vahukoorekoogil :P - ajalooinstituut ja "hõbedakamber". ja kohad, mida tavakylastajaile ei näidata. hoidla, aarded, skeletid, kuld-hõbe-pronks-raud, ehted-sõjariistad-igapäeva esemed-ohvriannid ehk siis kõike, mida maapõu inimeste eest varjanud on ja edaspidigi varjab .... amazing. kõigile anti kätte 2-4 kasti arheoloogilisi leide, kas puhastamiseks või sorteerimiseks või sildistamiseks. marian tõi mulle näha pronksiaja mõõgad ja kaelavõrud, rasked ja ilusad ja yhtlaselt tolmused. mulle anti sildistamiseks pisikesed merevaiguehted. hiljem vaatasime väljapanekut ehteleidude nö ajaloost, esimesest leiust (merevaiguehted tamula järve äärest) kuni hilise ajani. asjalik hommik. kõige kummalisem leid oli viilitud kolp, mis minu meelest mängis hiljem sööginõu rolli .. kes teab. :D kohvilõuna vilistlastega ja rebaste saatmine lõunasele tartu bussile. avastasin poes plaadiletist Bonzo uue plaadi .. aga kuulata ei julge. .o0(ehh, mind.) ma mõtlesin, et reede on raju. et on möll ja elu keeb. aga tegelikult on terve nädalavahetus otsekui teisest ilmast. imeline ja pöördumatu. lähen taas. mind ootab lift, mis sõidab põrgu ja taeva vahet. homme on *tavaline* tööpäev. :)

2 Comments:

Blogger lalione lisas...

Impressive!
Amazed...

12/04/2005 11:42:00 PM  
Blogger lontu lõvikutsu lisas...

Autor on selle kommentaari eemaldanud.

12/05/2005 08:40:00 PM  

Postita kommentaar

<< Home