"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

laupäev, november 26, 2005

üks oluline magamata öö

väike istumine sõpradega. alias ja "maailma asjad" kella 8-ni hommikul. rasmus, vaene mees, väsis poole kolmeks ikka ysna ära. 3 eri liiki pizzat ja taas õunaplaadikook ja kringel. filme seekord ei olnud. matsakaim lill, mis mulle täna kollaste rooside vahel ulatati - arbuus. keset talve! :) vinge. neli-viis pudelit veini, hilisemal vaatlusel osutus yks veinipudelitest hoopiski kyynlaks, vahast ja taht kyljes ja puha 8) täienisti lahe. ja poolenisti "udune" olin ma hommikul lumes.

vastne ajakiri "värske rõhk". doris kareva "aja kuju". metsatöllu "terast, mis hangunud me hinge". uued talvesaapad. no mis sa hing veel tahad! :D nagu jõul oleks. aga yks, mis kindel - enne uut aastat ma mitte midagi enam ei kypseta ... edit: siiski siiski, film oli kella 8 paiku hommikul - Stargate Atlantis :D ja veel uude päeva mahtus vennale kingi ostmine - Väikeste Lõõtspillide Ühingu plaat raadiokuuldemängust (?) "Ekke Moor". :) ja synnipäev (seekord siis venna oma) laupäeva õhtul ning hilisööl veel "Tuulest viidud". nojahh. ebaameerikalikult kurva lõpuga film. ma ei tahakski selle kohta hetkel rohkem miskit öelda. aga magamatusest saab mu haigus ...

2 Comments:

Blogger don Digimon lisas...

ma tahan seda plaati!!!!
Piradeerimise ja isikliku kuulamise eesmärgil otse loomulikult. Et oma helisüsteemi kõlarid Valhallasse saata :)
--------------------
ja et küpsetada võib küll ja rohkem ja alati. Sest Lõuna-Eesti meister võib appi tulla kui te valminuga ise ühele poole ei suuda saada :D
--------------------
Et siis õhtuse StarTrekini siis :)

11/28/2005 05:18:00 AM  
Blogger kidari lisas...

plaat on. :D
---------
kypsetised on, aga tunnustus nende eest läheb yhele kolmandale isikule :)
------------
no star trekki näeb siin koos sipelgate sõjaga .. ehk on veel midagi vaadata, mõni kassett näiteks. :)

11/28/2005 05:37:00 PM  

Postita kommentaar

<< Home