"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

laupäev, november 19, 2005

kõigutamatus rahus (e. veeklaasis tormi tekitamine ei andnud yhtegi skillpoint'i lisaks)

referaat sai ette kantud. tund aega jaksasid inimesed peaaegu nihelemata ja köhatamata kuulata ja isegi küsimusi küsida. mu suu oli kuiv ja hääl käre nagu marlene dietrich'il, aga ma ei kummardunud oma sidrunivee järele. tool myyriks ees vaatasin julgelt otse aknast välja ja rääkisin. :) this is so me. väike kõrvalpõige ylemiste naabrite juurde tõdemus - leibcantus ei ole peas uhke selle yle kyll olla ei saa. film "Brothers Grimm". hmz. selline keskmine sulipoiste sulitempude kompott. mis muidugi ei tähenda, et sel oma fännklubi olla ei või. ydini ameerikapärane algus, lugu ja lõpp. ja mitte midagi. mitte mingit tunnet. ees ootab "Taevane kuningriik". aga sellest nädala pärast.

2 Comments:

Blogger don Digimon lisas...

kes oma leivalaulu siis ei oska?

PS - palju häid filma vaid 29 ja 49 eek eest kaubamaja II korrusel müügil. Tõtake!

11/20/2005 09:20:00 PM  
Blogger kidari lisas...

me, myself & I .. :$

lauluks on "Viire takka" ja avastasin alles hiljuti, et olen sellest laulust ainult yhte salmi teadnud, kuigi on olemas teine veel. aga see selleks. olen tõenäoliselt ainus, kel leibcantus'eks on unelaul. (mu valikul on oma stoori taga :))

11/20/2005 10:40:00 PM  

Postita kommentaar

<< Home