"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

neljapäev, november 10, 2005

muuvi nait

Tantsimisest on saanud yks meeldivamaid miiliposte mu teel. Rõkkav naer ja vaikne jalgade sahin, kiiremad ja aeglasemad rytmid. Ootamist väärt. :) Seekord mardisante ei käinud, hoopis liviensised tulid kylla filme vaatama (Matrix 2. osa ja Talumatu julmus. Arabella, mereröövli tytar tuleb homme vaatamisele, kui mu ak!ema kyyslauguga konventi tagasi jõuab.) :7 Viimased vaprad lahkusid pea nelja paiku. Ja nyyd ma magan 5 tundi. Ja õhtul otsast peale. Aga sellest juba õhtul. Homme maandub mu "kingikotti" Tõnis Mäe 'Siirius'. Midagi meelele, midagi ... sydamele. Tänud sulle, Marian. Olen rebaseks olemise ajal kummalisi (raskeid) asju yle elama pidanud. Aga mõnikord tundub mulle, et mu syda on terasest. Harva lööb sädemeid, ehk vaid siis, kui on kuum. Ja paistab ta täiesti murdumatu. Ja inimesed mu ymber tunduvad hapramast hapramad. Ehh ... muinasjutt.