"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

reede, november 04, 2005

sense and sensibility ja rumba ... või midagi :7

Tantsimine on imeline. Poisid olid seekord vabamad ja jutukamad, ning keerutasid jalga nagu "noored jumalad". :) Või siis vähemalt osa neist. Ei, ydini hea. >>noogutab rahulolevalt. Aga pannkoogiideed ei julge ma veel välja käia. Ehh. Hiljem kunagi. Peale seda neetud Introt. .o0(kes julgeb, tulgu vaatama. kui tihti mind ikka suure mustanahalise mehe rollis näeb :P) Ak!ema, kullake, vaatas konvendis veel poole ööni ydini häid filme, aga mu jalad olid nii surnud sellest tša-tša-tšast, et ma hõljusin hädiselt marsa peale ja koju. Aga konvent on soe. Kodusem. Koht, kuhu kylmast sygisest igatseb sisse astuda. Sain endale fotoka Paabsi käest. Ta on nii armas (et raatsib ikka anda ju). Nyyd saan siis ka mina veidi sygist (või, mis sellest järel) jäädvustada. Ja homme (täna. st reedel) on Tallinnas No Big Silence. Ma saan kultuurišoki - meil (mul) on ca kuu aja peale 3-4 teatriskäiku :) ja mulle on seda Palju. Yks neist ainult enda jaoks. 22. nov. siis, mis yhtib mu synnipäevaga ja yhtlasi teisipäevaga, kus ma tõenäoliselt olen yksi. Eeldatavalt "Tuletikke laenamas". Oma lemmikut, akordioni-šamaani Kimmot, ma kuulama ei saa minna :(, aga ma pyydlen vähemalt plaadi omamise poole. Kui ma selle kuskilt leian. Mardipäev Dzintras, Lätimaal. Ma juba ootan seda, saab põnev olema! Johannes Aaviku Seltsi konverents Saaremaal - ka seda ootan. (Olen seal vist siiamaani noorim liige :D) Teeõhtut ootan kõige vähem, aga sisendan endale, et saan hakkama. Kuigi kardan. Rohkem kui pimedust ja äikest, kardan ma inimesi. Aga keegi seda ei tea. Või teab, aga ei tee välja. Teie teate. Aga teiega on mul julge olla. Saaks ma ainult teile esineda .... ehh. Yks kirjavahetus pani mind "Kaheteistkymnendat ööd" lugema. Olen seda korduvalt teatrietenduste ja filmide näol näinud, aga lugenud mitte kunagi. Avastasin noormehe, kelle luule on shakespeare'lik ja liigutab mind. Kuidagi. Brrr ... :) Vinge. Mulle meeldivad sellised asjad. Näeme jälle. Püsige soojas ja jääge kalliks, { }