"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

neljapäev, oktoober 20, 2005

mu õiglustunne sai täna laksu. aga sellest ma rohkem ei räägi. lihtsalt halb on. ja kui halb võis veel sellel olla, kellele liiga tehti. kylm on. põrgulikult kylm on täna konvendis. mine või kõrtsi sooja. ja ometi .. ise ma ajasin kyllatulejate pakkumised tagasi. muidu oleks, ehk verivorstigi saanud. aga oleks on paha poiss. mõistlik oleks vist jalutada Herne poeni ja sealt midagi nälja vastu leida. ehh. olen hakanud asju jälle enda sisse myyrima. jututades võin ma inimesed surnuks rääkida. kirjapandu peaks kauem kestma ja mõistlikum olema. aga miskipärast on just asjalikud mõtted need, mida tahaks endale hoida. yhesõnaga, niikaua, kuni yle myyri kiikama ulatub, on okei. aga kui väga ysikuks kisub, siis sellest head nahka ei tule. lähen otsin midagi ahju panekuks ja kytan paar teed endale ka sisse, muidu olen pidustusteks kutu. sooja. tahan sooja. :(