"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

laupäev, oktoober 29, 2005

andke mulle yks miljonär, palun :D (JGJ ei kvalifitseeru, sest on liiga kaugel)

Ma tahtsin siia kirjutada yhest oma hiljutisest lemmikust, aga kuna olen raamatu (juba) kuhugi maha unustanud, siis tuleb see järgmisel korral. Kurt Vonnegut ja "Tšempionide eine". (>>asetab sõrmed 'hevi' asendisse) (p.s. Lugedes tema bio'st välja kohanime Boca Raton tuli mul pisar silma. Seal on nagu Kõige Ilusam Ookeanirand everevereverafter! Seal on Kõige Kuumem Liiv ja Kauged Äiksetormid ja Kummalised Näksivad Kalakesed! Ahhhhh ...! Florida! Still in my mind ... ) ******************************************* Tantsimine oli tore. Mu hirmud järjekordselt põhjendamata. Leidsin endale lemmiku. :) Alati on mõttekas muidugi veidi vaiksem olla oma soovide koha pealt, muidu võib vurrkannina ringi keereldes oma pea kuhugi ära kaotada. ******************************************* Mul on teatri-isu. Aga ma kannatan veel veidi, tartuensised on juba kutse saatnud. Tavaliselt käin ma teatris oma synnipäeva paiku, aga seekord on synnipäev teisipäeval. Ot, mis ma näen, mul on antud teisipäeval võimalus näha oma ema lemmiklavastust - "Tuletikke laenamas"! See käik tuleks ette võtta kyll. >>kritseldab kalendrisse. ******************************************* Yldse kisub kuidagi soome-keskseks see kultuurimaastik - 7. november kell 20.00 Rock Cafe's on mu teine .. ei kolmas .. ei .. yks lemmikutest, Kimmo Pohjonen. (Jeerum, piletid on on 200/250 eeks :S) WHY-OH-WHY ??!!! Nojah, mees teab, mis ta väärt on. ;) Loodan, et neid pileteid on ikka saada ka siis. >>limpsab keelega yle muigvel huulte :p ******************************************* Mul oleks ikkagi enda arvutit vaja, sest see pidev installeerimine, mis meie kodu arvuteid iga 2 nädala tagant tabab (nagu yleyldine, ja tundub, et igavene nähtus), kaotab ikka aeg ajalt midagi olulist mu asjadest ära ka. ******************************************* Aga täna tabab mind FP! juubeliaktus. Tabab koos lilledega ja täpselt tunni aja pärast. Börsil. ******************************************* Teate. See sygis on ilus. See sygis paneb vere käima. Veinita. Ma ei saa olla hea tujuta, muigamata, tembutamata. Põrgusse need kollased liblikad ! :D