"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

kolmapäev, november 09, 2005

muinasjuttudeks pole keegi liiga suur

Inimesed vajavad muinasjutte. Aga nende rääkija annab yhtlasi ära oma hinge. Seepärast pole muinasjuttude rääkimine eriti lihtne, kui siis ehk vahest lastele, sest nemad on rikkumata ning mõistavad meid veidi teisiti. Eile rääkisin taas yhe jutu. Kuid täna, ma arvan, ei jaksa ma juttu mõelda. Võta siit see, kallis muinasjututahtja, ma pyyan seni olla olemas neile, kes mind vajavad. ******************************************* she (r) work. more work. unustamiseni. says: ma avastasin, et mu luuletust poognas oli arvustatud luuleridadega .. vastasin samaga .. ja nyyd on jälle tulnud vastus .. minust saab uus, pika habemega hallipäine Homeros :D

1 Comments:

Blogger ruudu lisas...

aitähh!

{}

sellised asjad teevad mu tuju võrratult palju paremaks.

11/11/2005 12:55:00 AM  

Postita kommentaar

<< Home