"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

neljapäev, november 17, 2005

õhtu itaalia kastmes

vaatasin eile frederico fellini "amarcord"i. vintske tykk. oma särtsu lisas filmile see, et mul on õnnestunud talle mingeid tv3 reklaame ning jupike "Odysseust" peale lindistada. või siis kellelgi teisel. aga damn, on ikka osav inimene olnud. :) hetked filmist: perekond sõidab maale piknikku pidama ja keset melu avastatakse, et pereisa poolearuline vend on kylarahva imestuseks puu otsa roninud ning keeldub sealt alla tulemast, pildudes kive vastu iga inimest, kes talle järele suvatseb minna. "Ma tahan naist!" karjub ta meeleheitlikult yle lageda välja ning poole kyla. "MAA TAAHAAN NAAAAIIIST!" või siis vanaisa, kes seisab keset teed oma maja ees nii paksus udus, et mitte midagi ei ole näha. Viimati oli nii paks udu aastal 1922, konstateerib ta fakti. Vaikne on. Udu on nii tihe, et mitte midagi ei ole näha - ei maja, ei puid, ei linde, ei inimesi. Hirmus tunne on. Nagu surnud oleks. kaootiline. lõbus. siiras. ehtne itaalia perekond ja olustik. magama sain kell 4. ja kindad on valmis. talv võib tulla. lumi ju tuli ..

3 Comments:

Blogger don Digimon lisas...

öörezhiimis elamine ja pidev filmivaatamine ei mõju tervisele hästi.
kas kuskilt mingit kaudu oled kuulnud seda, et kui oli no-big-silence leigo järvemuusikat tegemas koos buldoosritega (=Suurte Masinate Muusika II), et siis nad olevat selle salvestanud ja pidavat releas'ima ka DVD. tahaks toda vaadata. sa ei tea kellel võiks olla? või on olemas kellelgi vahendid konvertimaks DVD formaati tavaliseks VHS-pirakoopiaks?

11/18/2005 03:56:00 PM  
Blogger kidari lisas...

teame, et ei mõju :)aga kuna ma muidu vahiks lihtsalt lage, sest ma olen ööinimene ja mu uni on hommikune, siis ma vähemasti kasutan seda aega millekski .. ja õppida nii hilja enam ei jaksa hästi. tavaliselt. kuigi on ka seda ette tulnud.

olen kuulnud kyll (NBSi kohta), paraku pole jõudnud veel kelleltki kysida. jõuab.:)

11/20/2005 12:06:00 PM  
Blogger don Digimon lisas...

menetle protseduuri. kui saabub infokild selle kohta, et keegi omab, siis ma tahaks olla esimeseks piradeerijaks :)
elagu kolimine DVD formaati paralleelselt VHS-ga

11/20/2005 09:17:00 PM  

Postita kommentaar

<< Home