"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

teisipäev, november 22, 2005

"woman" (j. lennon.)

georgica kariibi mere piraadid veidi peata ratsanikku ja jälle surnud mees. kuna see õhtu oli juttu ja rahvast täis, siis edasi annan vaid märksõnad: vahva seltskond kuni viieni hommikul. kringel. pizza. õunaplaadikook. tuli kaminas. salajane õnnitluskaart taskupõhjas. sõnumid. kallid. teadmine, et olen kellelegi kallis. lilled. ehk kõik, mis nagu peakski olema olemas siis, kui koidab tundmine, et miskit kaob. jäädavalt. muusika. 8 ½ ja taas (võrdluseks) amarcord. vaikus. lilled jäid maha. kandikud jäid maha. ma põgenesin imelisest unest tagasi reaalsusesse. :) täna paistis päike kaua ja kirkalt. see päev on ainult mulle. ---------------------------------------------- kui vabadus on unes, siis ma ei taha und. ma ei taha siis yldse vabadust. võib olla vabadus koos ettenägelikkusega oleks option. aga otherwise - thnks, but no thnks. jään siiski selle juurde, et vaba olen ma iseenda sees. endale aus. ennast edasiutsitav. ennast armastav. mis väliselt paistab, see on vaatlejate asi. miski ytleb mulle, et väliselt vabana oleksin ma ... õnnetu. umbes nagu väikse lapse kaisumõmm, mis on yksi kukkunud suure laeva pardalt alla merevoogudesse. vabadus on yksindus. hm. vbolla ma kardan seda. vabaks saamist ja yksi jäämist. ma tahaksin olla kellegi jaoks, millegi jaoks, seepärast peidan selle vabaolemise parem luulesse. ja ei, täna ei ole nende mõtete päev :) aga siia panen kirja yhise tänu kõigile, kes mind hommikul üles ajasid oma kõnede ja sõnumitega ja kallistustega ära lämmatasid. sest seda ma ootasin ja seda ma sain. :) *** Woman I can hardly express, My mixed emotion at my thoughtlessness, After all I'm forever in your debt, And woman I will try express, My inner feelings and thankfullness, For showing me the meaning of succsess, oooh well, well, oooh well, well, Woman I know you understand The little child inside the man, Please remember my life is in your hands, And woman hold me close to your heart, However, distant don't keep us apart, After all it is written in the stars, oooh well, well, oooh well, well, Woman please let me explain, I never mean(t) to cause you sorrow or pain, So let me tell you again and again and again, I love you (yeah, yeah) now and forever, I love you (yeah, yeah)...