"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

neljapäev, november 24, 2005

16-aastaselt oled sa väga tark ja rohkem ei kordu see kunagi. - L. Szilard

wow. tänane cantus-/laulutund EÜSis lõppes ysna öösel (sellel oli ysna jalgpalliline lõpp) :) kella kaheks alles jõudsin enda konventi (kindla teadmisega, et ma olen enda telefoni ära kaotanud, mis omakorda ei osutunud õnneks tõeks) silma looja laskma. pikemalt ei jaksagi .... vabandan ootajate ees. eriti ak!ema ees, kellele mul ju plaadidki olid kaasas. mu nädalavahetus tõotab tulla ysna kirju. ja ma kardan, et ma toimin nii, nagu alati, kui midagi kirjut ja koledat eespool paistab - peidan end kodus (muusika, kõrvaklappide ja sooja teki sees). ma pole kolm aastat enda synnipäeva pidanud. umbes. seekord leidsid mu sõbrad kaugelt ja lähemalt, et aitab ikka kyll. oehh. teadmine, et keegi ikka kohe tahabki minu seltsis istuda, iidamast-aadamast jututada, muusikat kuulata, veini juua, vbolla mängida lauamänge või vaadata filmi - miskipärast oli see mulle yllatuseks. yksiolemine ei ole loomulik asi. see on pigem inimese enese poolt pandud piirang suhtlemisele. keegi on mu piirdeaiast paar latti pihta pannud ja sõbralikud naeratavad näod piilusid sealt kohe sisse. avaldan kaastunnet! - ytleb yks. kuidas siis on vana olla? - kysib teine. oled purgatooriumile juba lähemal .. - nendib kolmas. .o0(enne peaksin ikka maetud saama, mõtlen endamisi selle peale) ja lõpuks soovib mu vanaema mulle telefonis õnne ja hakkab siis nutma, kui kahju tal ikka on, et ma vanaks saan ja noorus on ikka hää asi ja kyll on kahju, et minu noorus nyyd ikka otsas on. ===> seuke hämmingus nägu nyyd ruudus 8/ kas siis tõesti on nii, et kui kell kukub, siis enam ei ole noor? juustes ongi kohe hall? riided peaksid nyyd ka ehk pruunid ja potisinised ja hallid olema ? :D pyha myristus! keegi võiks mulle veel selgeks teha, et vanainimesed ei seksi ka näiteks! :D:D:D ma ei ole täna vanem kui olin eile ja ei ole homme vanem kui täna. ma lihtsalt olen. ma ELAN. ja kui ma vanus(t)ele mõtleksin siis ... siis poleks paljud asjad nii, nagu nad on. armastuseasjad näiteks. :) (naerab vaikselt) nõndapalju siis sellest. novembriga on sel aastal mingi trikk. lund pole ega pole. yle pika aja pole seda minu synnipäeval maas. :( (mäletan ikka veel lõbusaid lugusid ajast, mil syndisin. kuidas ema läbi meetriste hangede kahlates tuisu sees endale teed tegi haiglasse minnes.) tahan meetrisi hangi. tahan oma lapsele kylmapyhasid, et koos teed juua härmatanud aknal ja vaadata, kas tihased on vastu pidanud või on haudvaikus. udud seevastu on toredad, eriti kõrgemalt vaadates, ja peale udutamist (just nii ytles eile telediktor - "mõnel pool võib udutada" - ja naeris ise ka selle peale) on valgeks krõbisenud härmas puid ka ilus vaadata. aga nyyd ma lähen ja vajun vasakule ära, sest homme on pikk (ja raske) päev ja valve on veel peale selle. .o0("Viire takka tulevad kolm/meresõidumasinat, neil/ kõigil suitsutorud peal, vaat/ kolm suurt laeva seisvad seal/ päev ju jõudnud õhtule, seab/ meri ka end unele/ vaiksemaks jäänd vetemyha/ linnuke jääb tudule ...")