"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

kolmapäev, november 30, 2005

*terast mis hangund me hinge* (ja muid kummitavaid lugusid)

ma olen hõõguvad söed ma olen hõõguvad söed tuleneeludes nalpsan metalli söesydame embuses nuga on põletan relva sul karge ja kalli tera eest hoia end hoolega on pidemes sõbrakäsi on minu veri ta soontes ja tähine öö tema säsiks ma olen hõõguvad söed paisub leekide laul mu huulil sul kaaslane truu pea on vööl las veidi veel lõõman las teda ma voolin see nuga jääb viimaseks söed kustuvad hommikuehas vahe tera veel karastub vees nyyd hyvasti jää sind enam ma mäletada ei saa süte mälu pole nii pikk jääb sinuga sepistet nuga metalli mälu on igavik

2 Comments:

Blogger don Digimon lisas...

VÄ-GA HEA!
Tõesti.
Ma tahan mingit bes-of-tour-works'i või collected-materials-from-N-to-Z või miskit analoogilist kogu saada.
Lugemiseks. MAterjaliga tutvumiseks.
Printversiooni.
Mulle ei meeldi pegasust Mozillaga poognaid mööda taga ajada.

/NBS - On The Hunt/ -> rokib täiega:)

PS. Ulmelisi ja mitteulmelisi DVD-formaadis piparkooke hakkab loodetavasti peale 20. detsembrit sadama nagu suvel vihma ja Vändrast saelaudu. Vaja küpsetusmeetod veel aint selleks ajaks teemant-teravaks lihvida.
An a teada kui on miskeid konkreetseid soove - ehk oskan abix olla.

11/30/2005 04:52:00 PM  
Blogger kidari lisas...

Mõtlen selle peale. :) Tänan pakkumast. Printversioonidega on veidi kahtlased lood, aga naljaga pooleks lubasin 100 luuletuse järel raamatu välja anda. Midagi ikka leiab.
Ma ei oska hetkel midagi soovida, mulle endale on kunagi tulemas veidi Frozen Autumn'it ... kui oled kuulnud või tahad kuulda, eks sa ytle.:)

12/02/2005 12:38:00 PM  

Postita kommentaar

<< Home