"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

reede, detsember 16, 2005

*hämarad asjad ja ajad*

veel viimast korda algan sõnadega
-tantsimine :D- viimast korda.. kõige hoogsam, kõige lõbusam, kõige vabam. vahepeal oli tunne, et me yritame endal hinge seest välja tantsida .. ja pisikesed pilukil punased silmad olid akende taga irvitades me hingede ootel. veidi nalja ja näidendit ja hõõgveini - ja oligi selleks korraks kõik. ja olgugi, et veel suvel olin ma suhteliselt pessimistlikult meelestatud meie yritusse, sujus see kuni lõpuni kenasti. võib olla olen ma sellist meelelahutust kogu aeg igatsenud. :) tooliga ju ei tantsi. yksi ka mitte. lõpuks ei julgegi põrandale keerlema minna ka kõige parema tahtmise kiuste.
ma pole enam ammu yhtegi filmi suutnud vaadata ... võtsin Tlnast kaasa dr. Who, aga sedagi olen vaid peopesaga silitanud. töö teeb mu silmadega imet :$
vedasime rasmusega yksteist lasteooperit vaatama, lõpuks tukkusime yksteise õla najal. naersime, laulsime, segasime vahele .. lasteetendus teeb kõigist lapsed :) unepuuduse yle kurta ei saa - pigem on seda viimasel ajal yle. aga ma ei raatsi. ma lihtsalt ei raatsi. hea on, et on töö. hea on, et on kool. ma saan matta ennast mõtete eest. jõulukas on tulemas. ma olen näidendis peaosas. mul on tekst veel välja mõtlemata, aga näidend on juba homme. ketserlik mõte -> see tekst võiks minuni unes tulla .. :) siia jäi veel palju vahele - terve nädal, laulud, muusika, muuseumid, muljed ja muljetised, aga esialgu jääb see minu teadmistesse. nagu ka mu soovid. >>keerab suu lukku aga väikesed avastused on lahedad. näiteks see ja see. :) >>keksleb salaja öös .. ja mul peaaegu ei olegi kahju, et ma ei saanud kariniga minna Green Christmasile, sest neid tuleb veel. kõiki asju tuleb veel. midagi head peaks lugema. see Hancock'i "Allilm" on liiga tellis mulle, kuigi tohutult huvitav. ma arvan, et seda myyakse kilohinnaga (ca 700 lk) :D tema "Talisman" on õhem, sama huvitav, aga inglise keeles. alati leiab vea .. keegi näitas säravsilmselt ennist raamatut "Tung tappa", aga yhe korra lugenuna ei tihka ma seda enam kätte võtta. jahh, vbolla on nyyd hoopis mõne luulekogu aeg. ja just meenus, et lubasin teha homseks õunaplaadikooki .. :)

7 Comments:

Blogger don Digimon lisas...

kaks soovitust:
* francois serpent - valgete kaantega raamat (long long train train, 2000)
* fs: 2004 (tuum, 2004)

12/19/2005 07:12:00 PM  
Blogger kidari lisas...

kuulsin juba, et osaliselt on need raamatud mingeid kummalisi teid pidi konventi maabunud, kuigi nendeni jõudnud ma veel ei ole.
tänan sind ette. :)
astun homme läbi ja vaatan yle.

12/20/2005 04:20:00 PM  
Blogger don Digimon lisas...

andsin K.H. kätte, et ta konventi paneks.
läksid nii kiiresti minema et mul polnud meeles sulle endale isiklkult üle anda. dvd-d laekuvad CQ-sse kas kolmap voi neljap.

12/20/2005 11:11:00 PM  
Blogger don Digimon lisas...

tee siis kaduma läinud osa asukoht ka kindlaks.
minu poolt läksid mõlemad teele.
respectah! elagu jõulud, elagu chill!

12/20/2005 11:12:00 PM  
Blogger kidari lisas...

asukoht kindlaks tehtud. asub põhja-eestile lähemal kui lõuna eestile ..

tuleb kunagi teisele raamatule järele. :)

long live the chill, indeed!

p.s.(anna teada, millal neid tagasi ootad :))

12/21/2005 01:06:00 PM  
Blogger don Digimon lisas...

ma ei saa aru kuidas osad raamatud KH käest põhja eestile lähemale said kui lõuna eestile ... aga no ma loodan et nad on ikka ühes tükis kui ma nad kunagi tagasi saan. millalgi jaanuaris näiteks sobib? hea jõuluvanale lugemiseks mõni lühem ja velpam ära õppida.
ja siis pärast jõule külili kuuse all ägades kõrgkultuuri naudelda ja ahastada a la "et oli siis ikka vaja need kaks viimast verivorsti ja see kauss sülti mul siis võtta"

irw... loodan et meeldivad.
kui mitte, mis siis ikka.
aga hoia hoolega!
need mu isiklikud nunnud!

12/21/2005 09:41:00 PM  
Blogger lalione lisas...

Müsteeriumi üks osa on, et teine teos tõesti kesk Eestit rändas. Aga koos hoolsa lugejaga, kes juba teab, kuidas kirjavara hoida:) Hakkas sirvimisel köitma , kolm tundi bussisõittu on ju muidu ikka kole igavad. Nüüdseks on toimunud ühendumine:)

12/21/2005 11:15:00 PM  

Postita kommentaar

<< Home