"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

reede, detsember 09, 2005

hullumeelne reede (nagu oleks ta 13. või midagi) vol.2 (ehk järg eelmisele nädalale)

nii. täna ma karjun kõigepealt !Appi! ja siis vaatan, mis edasi saab. sest: ma pole veel päris terve mul on homme vaja olla tallinnas ja ette kanda ma leidsin yles kaks plaati, mis mul nagu miljoooon aastat olid kadunud ( bryan adams "unplugged" ja blackmore's night "shadow of the moon") (megabro tulemus!) mulle tuli iron maiden ära koju mulle jõuab kohe manowar ära koju mulle jõudis veidi metallicat koju yks biohazard jõudis ka sylle kukkuda mulle jõudis koju bonzo uus verisulis plaat (vähemalt 5 laulu pogenistide poolt, ehk siis peale minu 2 veel Katariinalt ja Bix Pokupojalt ja kõik igavesti vinged lood) minuni jõudsid kirjad ja head inimesed ja lõpuks ka hea uni kurk on ikka veel valus ma ei jaksa ma ei jõua ma pean side lõpp.

2 Comments:

Blogger lontu lõvikutsu lisas...

Bix Pokupoeg ... see mõnitas mu väikest suvist katsetust lugemata selle algustki.

12/16/2005 09:19:00 PM  
Blogger kidari lisas...

hmh, sa oled liiga õrnahingeline :) ei tohi võtta tõsiselt. :D mina kirjutan iseendale ja sellepärast ei hooli kuigivõrd välisest kärast. kõik, mis me teeme, teeme me endale, matteus :) isegi, kui me teeme seda läbi teiste.

12/18/2005 08:48:00 PM  

Postita kommentaar

<< Home