"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

teisipäev, jaanuar 03, 2006

*i shall return*

Kasuo Ishiguro - "Mägede kahvatu terendus" "Hõljuva maailma kunstnik" Hanif Kureishi - "Lähedus" Kurt Vonnegut - "Galapagos" Juri Lotman - "Semiosfäärist" - "Kultuur ja plahvatus" Ken Kesey - "Lendas üle käopesa" Mart Jürisoo - "Burnout-läbipõlemine" Robert Bly - "Ürgmees" Mihhail Bulgakov - "Meister ja Margarita" Mis neid yhendab? Võib olla. Aga õigem vastus on, et need raamatud on nyyd mul kapi peal reas ja ma syvenen neisse tõsisemalt. Plussi saavad sappa need, mis kaanest kaaneni on läbi rännatud. Mõned neist on sabad "eelmistest eludest" (mõni keskkoolist saati .. ), mõned jäid silma lyhemal sirvimisel. Mõni ammu alustatudki, kuid mingi meeltesegaduse ajel pooleli jäänud. Pole midagi ilusamat, kui näljase vaimu toitmine! Või tyhja hinge täitmine ... Liig palju olen kaotanud aega nukrale meelele, tyhjale ponnistusele ja halale varade järgi, mis kaovad põrmu. Julge pealehakkamine ... ja kõik need head asjad.:) .o0(Aastavahetuse eelse aja hullumeelseim avastus - ma kuulan kogu aeg muusikat, sest ma ei taha kuulda kella tiksumist. Kella tiksumine tuletab mulle aja möödumist meelde, ja seda, kui vähe olen ma suutnud korda saata ... ehh .. see hammustab mind otse fyysiliselt. Ja valusalt. See ei tähenda head. On's sellele ravi?) >> naeratab nukralt ..
---------------------
Kasuo Ishiguro - "Mägede kahvatu terendus" (+)
---------------------
film: "Malev" "Harry Potter" - 2. ja 3. osa (Rasmuse tungival soovil ja minu võimetusel neisse raamatutesse syveneda)
vaatamise ootel: "Kukulind" "Kikujiro" "Hana-Bi"

2 Comments:

Blogger lontu lõvikutsu lisas...

Naljakas - ma eo teagi, kas ma galapagost olen lugenud. Ma arvasin, et ma olen kõiki Vonneguti maakeelde tõlgitsetud raamatuid lugenud välja arvatud näidend "Õnne sünnipäevaks, Wanda June", mille ma Triinult laenasin ja oma asjade sekka ära kaotada olen suutnud.

Ja loomulikult on mul olemas mõlemad Lotmani raamatud, kuigi kumbagi pole kaanest-kaaneni lugenud.

1/04/2006 07:34:00 PM  
Blogger kidari lisas...

heh. loeme :) jututame. ja kui sa homme peaksid tartusse jõudma, siis anna teada. :) ehk trehvab.

1/05/2006 09:49:00 PM  

Postita kommentaar

<< Home