"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

kolmapäev, jaanuar 11, 2006

*aeg jäi minu jaoks seisma*

" .. vahi kuradeid! jälle on aja seisma pannud!" vangutas vana Igavik pead. "nad ei jõua niimoodi iial kuhugi!"
"mulle sobib .. " naeratas kirju Kass ja ringutas ennast laisalt. "ma lähen käin seni teispoolsuses ära. kaua mul aega on? "
"terve igavik .. jõuad ära käia kyll. ja kui tunnelisse jõuad, siis ole ettevaatlik - hiili seina serva pidi ja hoidu rongi eest. yheksat elu sul enam ei ole."
murelik Igavik võttis taskust märkmiku ja kritseldas sinna paar pikka kriipsu.
Kass tegi tiiru ymber Igaviku piibu ja seejärel kriipis veidi tema saapasääri.
"ära muretse. kyll ma ytlen sulle, kui päriselt hyvasti jätan."
pilgutas veel hetkeks silma ja läinud ta oligi.
[kalendris mu töö juures seinal on ikka veel detsember. las ta olla. varesed koputavad aknale, aga mul pole neile midagi öelda. suured mõtted muutuvad tolmuks kui suu lahti teha. tunded muutuvad kirbuvarvasteks, kui neile pilk peale heita. kurbus muutub muigeks ja pahameel andeksandmiseks. eks visake kivi, kui olete puhtad, ja mina patune. teie sõnad on kividest teravamad.
vaikus on mõnus udu. udu omakorda on igavik, sest aeg seisab seal ja midagi ei toimu. ma ei saa kysida "kas ?"-kysimusi, sest mul pole nende vastustega midagi peale hakata. kui siis ehk nutta vaikselt õhtul patja ja netis oletusi teha. tht's it.
julgeda elada või mitte julgeda? :) ]
ehh. sellised tõsised mõtted siis täna.
peaks lasteraamatuid kirjutama. oma lapsele näiteks. piltidega.
seniks aga loen "Yrgmeest", mis on suht hea raamat. vbolla pole ma päris selle raamatu sihtgrupiks (raamat räägib poiste ja meeste mehekssaamisest ja teiste mõjutustest sel teel), aga soovitada ei oska seda ka õieti kellelegi. lapsele on nagu vara. ja sõbrad on nagu liiga enesekindlad. loen ikka ise, jumal temaga.
-------------------------
film: "Stalker"
ka mina usun millessegi, mida ei eksisteeri. seega igati sobiv liikuv pilt.
"51. state"
nähtud varemgi, aga seekord igati sobiv.