"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

pühapäev, jaanuar 29, 2006

*breathe, you are alive*

fraidi nait. unenäobloog. kell pool 2 panin asjad käest ja kustutasin tule. võpatus. pahur pilk kellale. ärkasin kell 3. ärkasin kell 6. ärkasin kell fkn 9. rohkem ei jaksanud ennast magama sundida. kolm und ja kõigi sisu sama. tegelased olid õnneks erinevad, järelikult ei seostu yhegi inimesega otseselt. hellusevajadus. lähedus. põlgus. kuubis. >>raputab kulmu kortsutades õlgu uputasin oma hommikuse hämmingu õmblusmasina taha kohmitsemisse. tegin Leele kingipakendiks pehme samblarohelise fliiskoti, millele õmblesin peale kollased ja punased lilleõied. kingiks endaks oli lauamäng "Elfenland". kahjuks ei jõudnud ma näha selle mängu mängimise hetke, väss tuli peale ja vajusin keset synnipäeva ära pehmesse nahkdiivanisse (ylitugev sisseytlev + villane tekk + kass Mustrum). silmad tegin lahti kella 5 paiku, kui pidu lõppema hakkas. ma ei jaksanud särada. sry. sain uued klapid (Philipsi variant - olen nagu hõbedane tseburaska :P andke kroku kah käevangu ning ongi uus tiim koos) ja kolm uut kassetti uuesti vaatamist vajavate (väärt)filmide jaoks. nagu uued jõulud. {} (soe kallistus ja aitähh kaasaaidanud maagilistele tegelastele !) peaksin rasmuselt kysima filmi (ajutiselt näiteks tagasi), sest mõtlesime konvendis ak!emaga korraks pilgu peale heita veel, enne kui ta lõplikult (?) läheb. veel yks kallis inimene mu nägemisulatusest .. ehh .. aga ei jaksa. ma ei jaksa endast yle olla.
----------- film: "Pöidlakyydi reisijuht galaktikasse" Lee synnipäevafilm koos lisaefektidega - "väljalõigatud-ja-tont-teab-mis-stseenidega" dvd peal. nyyd olen ma seda siis kaks korda näinud. kummalisel kombel jäin ma seda esimest korda vaadates vist magama ... igal juhul ma nägin stseene, mida ma yldse ei mäletanud. pogenistide filmiõhtule ei jõudnud. kurb :( emotsionaalselt down + kõhuvalu = just let me be.

1 Comments:

Blogger Unknown lisas...

Hi, i loved the image "breathe you are alive" and i would like to have your permission to use it on t-shirts and sell them.

We´re developing a small company wich tries to share interesting messages of freedom.

If you are interested, please e-mail me to: el_rulo@freeman.com.mx

saludos!

Raúl

5/31/2007 03:58:00 AM  

Postita kommentaar

<< Home