"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

pühapäev, veebruar 12, 2006

"1, 2, 3 ... 10 ...................... and knockdown!"

Beats From The Vault. "Transendentaalne meditatsioon". :D (by Pantalone, AKAV) Yks pilt ytleb rohkem kui sada sõna, they say. Ega olegi midagi "väärtuslikku" siia lisada. Nägin piisavalt, kuulsin piisavalt ja tantsisin nagu hull. :) Yle pika aja täiesti meeletu rahmeldamise öö. Me mõlemad jäime rahule (>>pilgutab ak!emale silma ;) ) Pilte võiks sellest yritusest kusagil olla .. Väärtuslik leid: ma sain Maaliga tuttavaks :) tantsisime temaga kella kolmeni! Ehh .. ja ikkagi väsisin mina enne kui tema .. Eelmine öö tuli koos avamispidustustega ja yhe kolmandiku King Kongiga (uuega loomulikult, kunagi vaatab lõpuni) ja sõbraliku chatiga: "Mul on sulle yks kysimus. Kui autokast on linde täis ja nad kõik korraga õhku tõusevad, siis kas auto kaal muutub sellest?" "Ei muutu." "Aga ytleme, et on väga täpne kaal! :)" "Ei muutu. Auto on nii suur, et paar õhkutõusvat tuvi ei suuda kyll selle kaalu mõjutada ... " "Ehh, sa ei saa aru. No, kui sa paned näpu potti, nii, et see põhja ei puutu, siis kas poti kaal muutub sellest?" "Ei muutu ju. Ma ei saa aru, kuidas see sellega seotud on yldse :S" (nukker hämming) "Ikka muutub. Mõtle ise. Ega linnud ei lenda ära, autol on kate peal, nad ainult vahepeal tõusevad õhku ..." "?" "Kaal näitab ikka, et auto läheb kergemaks ju .." Niimoodi veel edasi umbes 15 minutit (ehk teisisõnu Terve Igaviku). Siis uni ja öö. Hommikul kissitab Kidari mõtlikult silmi ... "Aga kuidas need linnud sinna autokasti said yldse ?" ***
Teeõhtu on tulemas reedel. Kõrvad hakkavad siis ehk juba kuulma :D:D Muis asjus on edit: Vennaskond on 25. veebruaril (kuhu ma ei julgegi nyyd lubada, et ma jõuan):
2006.02.25 Legend VENNASKOND Pööloy Gläänz www.pooloyglaanz.com 20.00 85/65KK
aga enne seda käime me ak!emaga vabariigi sp puhul sellisel yritusel:
2006.02.24 Antennas to Heaven IDREV/ Tallinn http://idrev.pri.ee LUARVIK LUARVIK/ Tallinn RUMOUR IS NEWS/ Tallinn 20.00 65/45
ja sinna otsa 27. veebr. siis "Piibel kahe tunniga". Siiski, kumisevate kõrvade kiuste ... pidu oli hää. :) ------------------- disconnect

2 Comments:

Blogger ruudu lisas...

ma oleksin ka tahtnud koos teiega kella 3'ni tantsida...
aga ma lihtsalt ei jaksanud enam oma peavalust üle olla.
tantsimine on hea. liiga harva saab seda teha milegipärast. tantsimine on teine keskond ja tene maailm.
natuke rohkem oleks täpselt õige kogus olnud.

2/13/2006 02:56:00 PM  
Blogger kidari lisas...

jõuab. kunagi.
kyllap mu jõud taastub :)
kyllap sinu jõud taastub.
harva - sedand kyll. ja väga palju ei puudunud, et ma ei oleks jõudnud seekord sinna. olen mihkel lubama, aga teod olenevad liialt hetkeemotsioonidest.

te pidasite isegi kaua vastu. :)

2/14/2006 05:45:00 PM  

Postita kommentaar

<< Home