"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

esmaspäev, veebruar 20, 2006

*kuidas kasvatada dinosaurust*

mitmele küsijale tuginedes mõtlesin, et panen siiski kirja, mis mind vaevab, sest võib olla, et juhtub mind lugema keegi, kes oskab sõna sekka öelda. natuke kummaline on seda teha, sest asjaosaline viskab ise ka siia aeg ajalt pilku peale. pyyan sis delikaatselt :) mind ei vaeva õnnetu armastus. sellist asja polegi olemas. armastused on kõik õnnelikud. :) kyll aga on juhtunud, et üks pisike dinosaurusebeebi, kes algul oli armas, tegi pikkade ripsmetega blinkblink ja prunditas oma musisuud naerulohkude vahelt, on äkitselt (ma ytleks isegi, et yleöö) saanud yheks suuuuuureks suuuuureks LOHEKS (nii - 11 aastaseks) :S ja ma ei saa temaga enam hakkama ... algul pudises yks pisike tegelane mööda tube stabiilselt ringi, nii et teda jagus kõikjale .. aga nyyd on need ringid võtmas kummalist kujundit: kylmkapp - arvuti - telekas - muusikakeskus. ja sellistele äärealadele, nagu voodi ja õppimiselaud, ei ulatu temast mitte sabaotsagi. algselt ma lootsin, et motiveerimise või lihtsa rääkimisega saab lohele asja selgeks teha, et päris lihtsa kannapöördega on võimalik saada draakoniks! :) tema vanuses .. ta ei murraks sealjuures isegi luid mitte :) aga siis tuli Dinosauruste Õppehoonest tuvipost ja ytles :".... Alarm!!... Alarm!! ... Probleem!! ...Probleem! .. ". ohjah. et see ka just EELMISEL nädalal pidi juhtuma, kui mul oli niigi nadi olla. aga mis seals ikka. raudryy selga, kiiver pähe, kallistus yheks relvaks ja toetavad sõnad teiseks relvaks kaasa, ning lohele appi koolitykke tegema. õnneks ta laseb mul ennast aidata, kuigi see tähendab seda, et mujalt saab mind puudu olema (esiti laulu- ja tantsutundidest, aga vajadusel ka tähtsamatelt yritustelt). toetajaid jagub :) tähh ak!emale ja ruudule kalli ja mõistmise eest (kuigi ruudu, pisike, ei tea mu murest veel mitte halli pyksinööpigi.) ja ardi, mu "ak!vend", on yks imeline tegelane. pani mind asju teise nurga alt nägema .. mõtlema... jahh, rohkem selliseid vestlusi. :) mul on toredad abid ja nõustajad, yks personaalsem kui teine, ning minu uueks spordialaks on saanud "võitlus lohe ühtlase maalapi eest ehk Kõik Kohad Tulevase Draakoni Kodukaardil Peavad Olema Kaetud". tänase päeva seisuga jääb lohe kaardile veel alla, aga ma usun temasse rohkem, kui ta arvatagi oskab. :) et siis ... rahunegem. ma ise pyyan ka siin. ma võin olla tore sõber, tragi armastaja ja veidrik tuttav, aga emana ma ... ohjah. (kuuleb vee pealetõmbamise solinat.. ) tänan kõiki, kes te olemas olete. kallid teile. kõik head nõud on oodatud. :)
--------------- film: "King Kong" (ylejäänud 2/3 filmist) "Monster" ("Koletis") kohe vaatan : "Ohverdus" muusika: Matrix Soundtrack Matrix Reloaded Soundtrack