"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

laupäev, märts 11, 2006

*sky is the limit (about friendship)*

"Ülim, mida ma oma sõbra heaks saan teha, on lihtsalt olla tema sõber. Mul pole mingit vara, mida talle anda. Kui ta teab, et ma olen õnnelik, kui saan teda armastada, ei taha ta muud tasu. Kas pole see jumalik?" (Lavatin)

Mu ööd on värvilised - minu msni nimi. Kas päevane aeg siis pole, kysis Riina. Ikka on. Ydini aus inimene vastaks siinkohal, et kõik on nii kirju, kui yldse olla saab. Aga mulle kulus see tunne ära. Kõige eelnenu valguses ... jahh .. virmalisekirju. Ma olen seal yleval, kus on tähed. Või siis hoopiski raamatus. Aga päris kindlasti olemas. Sõprus oli me teemaks täna ettekannetes. Sõprusest kirjutas raamat, mille ak!õde mulle kinkis. Mu pea on sõpru täis. Mu syda on sõpru täis. Ainult mu tuba on tyhi. Täna on tyhi. Nii tyhi .. Lähen kohe ja parandan selle vea. "Ainult need väikesed kodused asjad, silmatorkamatud, sõbralikud asjad, need lase-ma-aitan-sind asjad ... Nende pärast on maailm nii ilus." (Tundmatu autor)

3 Comments:

Blogger don Digimon lisas...

1 kohvi; koorest värviline; ajal, mis sobib sulle; peale 20 õhtul siiski; kunagi kui leiad mahti; võideldes küll kaasa ujud vastuvoolu ent...

3/14/2006 05:29:00 AM  
Blogger kidari lisas...

"Tere tulemast teisele poole rindejoont!" ytles yks seltsivend mulle ja pigistas soojalt mu kätt.
Kas voolud on vastu või päri - ainult aeg näitab sellist asja.
Kohvid-koored jäävad kahjuks järgmisesse nädalasse, siis on aega rohkem ning kohustusi vähem. :)

3/14/2006 12:23:00 PM  
Blogger don Digimon lisas...

Olga Volga

3/14/2006 08:13:00 PM  

Postita kommentaar

<< Home