"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

teisipäev, aprill 04, 2006

*päris ja mängu*

dialoog (eile) bussile kapanud meesterahva ja bussijuhi vahel: mees: "palun mulle nyyd yks sinna tagasi, kust ma enne tulin.." bussijuht: "ikka pensionäri oma?" mees: "ikka pensionäri. päris-inimese pilet on liiga kallis." mulle meenus järsult hoopis teisest konteksist "non-person" kild. on siinkohal ka sellesama termini servaga tegemist? pensionär kui mitte(päris)inimene? ---------------------------- Ruudu hilines veidi. jõudsin juba otsati käega lyya (see käib mul viimasel ajal kahetsusväärselt lihtsalt) ning pannkoogid ära tellida. ja siis ta tuli, punasekirju sabaga vihmavari kaenlas, naeratus suunurgas, ja potsatas mu kõrvale maha. ja kysis ega mul juhtumisi marlit ja superliimi ei ole :) ja ma vastasin, et mul pole, ja linkisin siva endale ära, et see vihmavari on umbes samasugune, nagu minu sygispruunide lehtedega, poole pikema varrega ja poole pisema varjuosaga nikerdis. ja ma tundsin ennast järsku nagu kodus. terve õhtu. thänk ju, Ruudu. ---------------------------- kui abielu ei ole juhtumisi mõistuse- ega armastusabielu, siis kas on tegu lihtsalt yhe nime all regulaarset seksuaalelu elavate inimestega? või on olemas veel mingid variandid, mis mulle hetkel ei meenu? ---------------------------- kui mees on 30 ja yle, ja ei ole abielus, kas ta siis on vanapoiss? mis hetkest algab "vanapoisi" staatus? aga "vanatydruku"? mis tingimused veel peavad olema täidetud/täitmata, et selle auväärt nimetuse osaliseks saada? ---------------------------- aga täna ja veel kaks teisipäeva olen ma tallinnas tantsimas. chill! :)
-----------------
film: "Nägemus" teist korda nähtud ja ikka veel päris hea.

1 Comments:

Blogger ruudu lisas...

muuseas : ma leidsin endale lõpuks superliimi ka marlile lisaks.
ainult, et ma ei kasutanud seda teps mitte sihtotstarbe kohaselt ja vihmavari on ikka katki.
välja tuli hoopis streigi-linnuke-
http://ruudu.zoom-ping.ee/?p=169

sinuga oli hea *

4/08/2006 02:22:00 AM  

Postita kommentaar

<< Home