"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

neljapäev, juuni 22, 2006

*võtab hoogu .. ja võtab .. ja võtab ... ja viiendal korral tuleb ta ära!*

Jippii! Ehk siis lühidalt - mis meid järgmisel nädalavahetusel (30. juuni ja 1. juuli) ees ootamas on: TIAMAT (swe) SATYRICON (nor) METSATÖLL BESEECH (swe) DEATHSTARS (swe) DECAPITATED (pol) NITROUS MANNHAI (fin) PEDIGREE HERALD MANATARK WHISPERING FOREST VIGILIA MORTUM HORRICANE MUST MISSA SHADOWDANCES (lit) SKYFORGER (lat) HELL CAN WAIT MALICIOUS DEATH (fin) NIHILISTIKRYPT ME, MYSELF & I THESE BROKEN REMAINS

Kallistan poolsurnuks oma õe ja ema (nb! tehke trenni!), kes mulle koos yhe meeldiva noormehega kolme peale selle yrituse peo peale tõid. Umbes nagu esimesed suvised maasikad :P Ma lihtsalt .... uhhh ... ma'i'või! Hullud olete! :) Kuidas saaksingi ma olla tusameelne või tõsine või kurb, kui mul on sellised sõbrad! :D