"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

reede, september 16, 2005

te olete ilus naine. võtke õuna! :)

mind saadab hämming, alati. :) kuidas paar tundi on kõik imeline ja seejärel kallaks keegi otsekui jääd kaela. kuidas teha inimesele komplimenti, kui ta selle peale "arghhh" vastab? eitaks mõne aja ta olemasolu, sest varsti ma niikuinii unustan, miks yldse pahaseks sain? minu reageerimine/mittereageerimine ei lähe talle niikuinii õnneks korda. lihtsalt .. olla on veidi niru. kellele sa ikka julged niiväga enam midagi head või ilusat öelda sellise asja peale. või jätaks talle ta kibeda sidruni ja astuks ise uljalt edasi? sest vaatamata vihmale on sygis ju ilus. sain rasmusele kiivri ja u-luku. käigu nyyd koolis või pea peal. või rattaga. või rattata. no, pea võiks ikka kaasas olla. teiseks olen nyyd eesti autorite yhingu liige (vähemasti paberite järgi). kirjutasin pimedas ruumis seda tillukest avaldust ja mõtlesin, kellele paganale see siin kõik yldse korda läheb. kellelegi siiski. :) marian tahtis ka juba paari luuletust, et saaks viisikirjutamist harjutada. tydrukud ähvardavad bändi loomisega. >>on pigem äraootaval seisukohal .... :p ma tean juba ette, et mul ei tule und. homme on niikuinii kentsakas päev. hommikust saati. aga ei. ma ei räägi sellest. mitte enne, kui on aeg.