"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

laupäev, juuli 08, 2006

*you have wrong lipstick on you, boy*

Ma ei tea, kas see tuli sellest, et sel aastal kirsid ei õitsenud, või olin ma unustanud tee Maailma Lõpu Kirikuni - igatahes tuli mul soov sulle kirjutada. Võtsin lehe paberit, ymbriku, sulepea ja margi, ning istusin laua taha. Vaatasin aknast välja ning mõtlesin. Pilved oli palavuseräbalad, vihmata puud kuldkollaste õitega, heinamaast oli saanud kõrb. Kass istus hajameelselt mu varvastele ja viis mu mõtted mujale. Suskasin sulepea tindipotti ning susserdasin seal sellega ringiratast. Joonistasin mõttes sõnu ... Kallis, ... Ei. Kriipsutasin selle maha. Hei, .. Mkm. Sellest on miljon aastat möödas, kui me viimati .. Ehh. Ei tule. Ei ole see, pole see. Või siiski ? Panin silmad kinni ja mõtlesin edasi. Naeratasin, voltisin puhta ja ikka veel valge paberi neljaks kokku, ja pistsin ymbrikusse. Maalisin ettevaatlikult aadressi peale ja tõmbasin keelega yle margi. Panin kirja taskusse ja silitasin pehme käega yle kassi turja. Kõik magasid alles, kui ma pragiseva ukse vahelt õue hiilisin. Postkast oli miili kaugusel ja päike paistis talle juba ilusasti peale. Lykkasin kirja postkasti ja tegin heinakõrtest väikese sõlmekese taskupõhja tolknema. Et ma ikka mäletaksin, et ma sulle kirja saatsin. Puhta lehe, mida kaunistas vaid mu mõttesoojus. Ma ei taibanud siis, et mõtteid ei näe. Ootasin vastust. Ootan siiani. Uskumatu inimene. ------------------ mõtted saavad teoks teod saavad minevikuks minevik, see hääbub muutub imelikuks
------------------ film: "Keskpäevane praam" (1967) seriaalid: "Dr. Who" (2006) (viimase ehk laupäeval ilmuv seeria paljulubav pealkiri - DOOMSDAY Saturday 8 July), "The Hitch Hikers Guide to the Galaxy" (1981) muusika: 10 albumit Kraftwerki nonstopina raamatud: "Vagiina monoloogid", "Kellavärgiga apelsin", "Franny ja Zooey", "Justine" jalgpall: ma pole mänge peaaegu yldse vaadanud ja mul pole aimugi, kes võidab. halleluuja, ytleksid huvilised. good for you.