"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

kolmapäev, august 09, 2006

"Fuck You (An Ode To No One)" *

Kuhu paned sina oma katkiläinud asjad? Vasakule, kõrvale, sest sa tahad nad kindlasti ära parandada? Või paremale, viskad ära, sest alati on võimalik saada uus? Aga, kuidas on inimestega? Kui sa leiad maast surnud linnu, astud talle veel igaks juhuks peale, et veenduda, et ta ikka kindlasti surnud on, ning pärast seda üritad talle elu sisse puhuda, siis kui suur on selle teo õnnestumise tõenäosus? ** Täna (eile) oli üle pika aja Postimehes artikkel, mis mind loksutas ning diskuteerima pani. Kes mind lähemalt juhtub tundma, siis küllap see teab, kummal pool joont mina asusin. Või vähemalt suuremas osas asusin. Kes minu kommentaarid sealt üles leiab, see saab veel kolm tugrikut lisaks. Siia vist hetkel sellest rohkem ei kirjutagi. Võib olla siis, kui ma tunnen, et teisiti enam ei saa. ** Maali tegi mulle täna yllatustuuri mööd Tallinna Sauna tänava erinevad asutusi. Kuigi ettevaatlikku suhtumist oli rohkem, kui minu avalat naeratust, leidsin ma, et see oli hea. Millekski kindlasti. Ülejäänud õhtu täitis mingi kummaliselt koos linna kohal hõljunud suitsuga kohale heljunud kibedus. Ja esimest korda tundsin ma, et ma ei pea sellest osa saama. Ma armastan heatujulisust. Ma armastan naeratusi. Ma läksin. ** Destroy the mind- destroy the body- but you cannot destroy the heart (Smashing Pumpkins) *
---------------------- raamatud: "Ave Alavainu" luulekogu "Lissaboni öö" E. M. Remarque Head on ka. Ma ei jõa kyll BFTV'le, aga Leigol ootab mind mu akordionišamaan. :)

3 Comments:

Blogger lalione lisas...

See suits ja sudu ja kõrbelõhn jõudis südaööpaiku ka minu hetkelisse kodulinna. Jah, isegi siia. Täna sain teada, et Laadogaäärne palang...

Katkiminekute kohta...Tahan ennetada/vältida ja säilitada elik tegeleda profülaktikaga, et sellist seisu ei juhtuks. Alati ei õnnestu. Väärtuslikumad killud kogun kokku ja säilitan kahes kindlas kohas... väärtus selgub peale pikka ja põhjalikku läbikaalumist-läbitöötamist-analüüsimist. Näpujäljed ja need teised deduktsioonivõtted:P

Kas killud ka kunagi kokkuliimitud saavad... Aja spiraali kulgemise otsustada!

Me veel räägime ja joome jäätisekokteili:) {}

8/09/2006 12:58:00 PM  
Blogger don Digimon lisas...

Kas "lisaaboni öö" rokib?

Kui BFTV-le ei saa minna siis tule aga Tartus Noortepäevale:D

8/09/2006 05:01:00 PM  
Blogger kidari lisas...

kui jõuan, siis ainult keset päeva mingiks hetkeks. muus osas ootab mind laupäeval küünlavalguse või lõkketule kõrval selline kummaline menüü:

17.30 Weekend Guitar Trio
19.00 Raivo Tafenau bänd ja Riho Sibul
20.30 Emiliana Torrini Island

21.45 Pőhjamaade Jazzprojekt . MARILIN MAZUR TRIO ( M.Mazur , P. Jorgensen, A. Jormin) feat. Villu Veski (Eesti) ja Kristian Blak ( Fääri Saared )

23.15 Kimmo Pohjonen/Samuli Kosminen Kluster and Proton String Quartet / Soome/

... ja loomulikult palju sääski. :D
jippii ...

8/09/2006 09:45:00 PM  

Postita kommentaar

<< Home