"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

reede, august 11, 2006

*Get back where you belong*

Kui selle paksu tossu sain sahaga silme eest ära lükatud, siis paistis pargipuude varjust vastu puhas ilu. Inimesed naeratasid, nagu oleks neil igaühel lotomiljon taskus, hõikasid juba kaugelt tervitusi, ning päris tihti olin mina see, kes juurdlema jäi "kuskohast ma teda küll tean või tunnen?" Otsisin poest uut võimalikku kandidaati suhtlemise abilise kohale, kuid kuna pole kindel, kas elisa mul tartu taga võsas levib või mitte (tele2 viimati eriti ei levinud ja ma pole kindel, kas ma tahaksin oma "kalli-pai" kõnesid kõhuli köögiaknast väljas teha), siis vaatan esialgu emt turul ringi. Oehh. (*rõõmus naeratus*) Ma poleks seda kunagi uskunud - ma olen tööl ja mul on hästi 'chill' olla. :D Ju siis on siiski oluline, et inimesele meeldiks see, mida ta teeb. Eelmine assistent on jätnud mulle mõnusa muusikapagasi - ca 10 GB erinevaid esitajaid, millest üle poole on mulle enam kui meele järele ja ülejäänud on ka täitsa kuulatavad. :) System of a Downist No Big Silence'ni, Johansonid ja Liisi Koikson, ja siit ei puudu ka Arvo Pärt ja Veljo Tormis ...
-------- Chalice - "Minu inimesed" (miskipärast kuulan seda ikka ja jälle ..)