"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

teisipäev, august 29, 2006

*äikesest ja linna ilust*

Tallinn on äikesega päris kobe linn. Olenemata sellest, et kadus elekter, ning elu jäi kolmeks minutiks kõikjal seisma. Kalpsasime tydrukuga mööda kitsaid vanalinna tänavaid ning saime kogu aeg peaaegu märjaks. Krahl. Hell Hunt. Antikvariaat. Kunstnike maja*. Naljakas lift ning lahtine aken, millest ei olnud sisse sadanud. Ma lubasin, et helistan talle, aga ei teinud seda. Ta oli katki läinud. - Sa jooksid kodust nii suure hooga, et unustasid võtmed. Ma käisin poes ja nutsin natuke. Ma tulin tagasi ja sa ootasid mind, lill näpus. Hääl tardus mu hammastele kinni. Sest ma enam ei oodanud. Liiga palju vaikust ja kortsus kulme. - Mõtlesin eilsele. Eile oli meil vein ja kyynlavalgus. Ma tahaksin, et peale seitset tuleks kaheksa. Kasvõi osagi sellest. Sa oled alati olemas olnud ja see on maailma suurim varandus. Ma tõmbun sinu poole sama suure hooga, nagu ma tõukan end eemale. Kas karussell peatub enne, kui meie pead hakkavad ringi käima? (Ma ei tea, kas ja kus siin lauses peaks olema koma, aga ma ei hooli ka enam ammu õigekirjast.) -- *Kunstihoone. Oehh. Havi mälu. Tänan parandamast. :)

------- muusika: "Queen Of The Damned soundtrack" film: "Labyrinth" 1986

2 Comments:

Blogger ruudu lisas...

*Kunstihoone

ehh'
pai.

8/31/2006 02:41:00 AM  
Blogger kidari lisas...

Liiga palju ilusat yhes päevas tavalise tydruku jaoks. Muidugi tekib segadusi.

>>pai.

8/31/2006 09:17:00 AM  

Postita kommentaar

<< Home