"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

teisipäev, september 12, 2006

*kOERApÖÖRIöÖ*

antti võttis minu, pildiraamatu ja kaks tarvilikku anumat kaasa ning sättis auto nina metsa suunale. poolteist tundi vooremäge, vihma, päikest ning lõputuid mobiilikõnesid(?!). rasmus võttis samal ajal vabaduse minna esimest korda omapead aurasse ujuma. ei, mitte, et 10 aastase noormehe puhul selles midagi erilist oleks. mul oli hea meel, et ta ilusal laupäevasel päeval arvuti kyljes ei ripu (WoW - see on saatanast), aga ega ta eriti ei uurinud ka koju tagasi pääsemise võimalusi. lõpuks saidki lapsed näha erilist vaatepilti, kuidas yks meeleheitel naisterahvas elu eest aura akende taga vehib, ning last nõndamoodi basseinist kätte saada yritab. :D metsas uitamine oli hea. sall oli vist veidi valesti kaelas, sest kurgus pitsitab. seened tõrjusid puid. neid tundus olema nii palju lihtsalt, eriti kärbseseeni. valgeid õnnestus mul yldse elus esimest korda oma silmaga näha. kastme jaoks jagus nii emale kui teisele emale kui vanaemale. mina ei ole seenekorjaja/tegija/sööja inimene tegelikult. vahel ja veidi. tht's it. me ei käinud Taak'a (või teab keegi seda ryhmitust ka Dawn Of Gehenna'ga seoses) vaatamas/kuulamas. penelope andis mulle hoopis plaadi, ja nii ma tutvusin oma selle suve uue lemmikuga hoopis arvuti vahendusel. veidi kahju kyll, aga loodetavasti tuleb sellel loomingulisel kollektiivil ette veel palju ja palju lavalaudade kulutamisi. rockiklubiga veab yldse viimasel ajal veits viltu. ei saa mina neile pihta ja ei saa nemad mulle. eks proovime veel (sest kolmas kord olla ju kohtu seadus). mustsõstratee yritab midagi head teha mu valutavale kurgule, aga naeratan ikka veel pingutusega. hääl on valus. söök on valus. vaatan aknast, kuidas kõrvalolev maja kopaga autokasti tõstetakse. aeg on õudus hetkel. ei sentigi endaga. tahaks kampsunile varrukaid, aga keegi ei ole nõus neid kuduma. unes nägin aafrikat. nägin reisimist. nägin klaasist katusega villat ja tormi. ja tähistaevast. ma broneeriks endale meelsasti midagi ilusat, mida elul ei ole mulle hetkel anda. täisteenindusega, kaheks päevaks. aitähh.
--------------- Johansonide "Päevakera" plaadilt laul "Düünist".

1 Comments:

Blogger lalione lisas...

Triivime, triivime, triivime...
veel näen,
kui kaua veel...

"Päevakera" ja "Seitse une nägu">>> ühed eeterlikumad Eestis plaadistatud müsteeriumid!

9/12/2006 10:34:00 PM  

Postita kommentaar

<< Home