"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

laupäev, september 24, 2005

.. so, I saw a hooted man ... (sygisemaagia)

Mõnusa muigega istusin pingile ja avasin teise carlsbergi. Veidi jahe sygisöine õhk kippus naha ligi, aga lõkkest oli ikka ka palju abi. Kuskil Mooste taga metsades oli mu tänane peatuspaik, yks väike synnipäev. Hääd sõbrad ymberringi, kes ei olnud nagu liiga sõbrad, aga ka mitte päris kontvõõrad, tammumas drum'n'base rytmis vasemale ja paremale, nagu ma isegi. Iga teine nägi langevat tähte. Mina ei näinud. Kyllap ma tean, mida ma oleksin soovinud. Paar tantsusammu tegin, pea nõtkelt Kapuutsiga Mehe õlal. Aida tagant tõusis pyramiidina pool kuud. Kuidagi jaanipäev kummitas peas. Hea oli. :) Karske-karge ja sydamlik õhtupoolik. Kell tiksus vaikselt kolme ligi, kui koju jõudsin. Homme vist Benderite juurde õunu korjama ei jõua, kuigi mu ak!ema tegi mulle palju reklaami. Rasmus jõuab Tallinna bussi pealt lihtsalt nii keset päeva, et ka parima tahtmise juures pole võimalik sealt läbi hypata :( Ehk hiljem kuuleb, kas katus peab, kas õunad korjatud .. jms :) Reedene teeõhtu oleks isenesest eraldi sissekannet väärt, aga jumal yksi teab, kas ja millal ma selle siia tippida jõuan. .o0( Jahh, see meenutab mulle salmi "1001 's ööst". Neid oli mul varasemalt peas enamgi (kõige suurem ports vist aastal 97), kuid nyydseks on nad tuhmunud. Nagu ma isegi tuhmuma kipun. Teemant sygisene. Peaks teisi uuesti sirvima, tuleks mulle vaid kasuks. Ehk leiab sealt uusi pärleid. :)) Lalione arvas, et tohutu hea oleks teinegi kord filme vaadata. Uuesti. Veel. Koos. "Grimmi" (sest ma pole algust näinud) ja "Kleiti" ehk ka, sest selle syrreaalsus pidi sama kõditekitav olema. Otsigem siis kassetid kokku ja tehkem yks filmiõhtu :)