"... kord saavad niidud rohelust täis :7 .."

Tõde on relatiivne, aga igal juhul olemas.

laupäev, oktoober 01, 2005

taevatähed paistavad ka kõige sygavamasse auku ..

*uneskäija* Viimme näen Sind igal öösel unes - seismas risti ahta voodi jalutsis. Sa mind aidata ei saa, kuid näed, et mul on valus. Vaikselt naerdes haihtud. Miks nii teed? Kuid täna õhtul olen ettevalmistatud - mul nõiasõnu andis teadmamees - öö hakul puistan voodi ette maha valgeid roose ja kaela tõmban pihlakatest kee. Ma uinun, sõnad pitserina sulet' huultel, Sa salamisi unne imbud taas. Nii ettevaatlik oled roosiõitel, ning nähes pihlakeed Su pilk on mornilt maas. Kui okkad kriipind helepunaseks Su jalatallad, veel tasahilju seisad voodiserva manu ja huulilt maha loed mu unneöeldud sõnad. On naeratus Su valgeilt palgeilt kadun'd ... Sest hetkest suletud on Sulle minu unevallad.

.o0( ma tunnen ennast täna nagu Libahundi Tiina. ärge kysige, miks. maitea isegi. iga korraga vajun aina veidramate mõtete padrikusse ja varsti hakkan majakat otsima. kas lubate, et ei jäta mind yksi ? see pole teie teha, õige kyll. neetud. yksikuks hundiks olemine murraks mu sydame. aga rohkem me sellest ei ... )

1 Comments:

Blogger kidari lisas...

samad sõnad sulle, rasmus {}

10/02/2005 10:11:00 PM  

Postita kommentaar

<< Home